Perchè i liiggi ca ci cascaran?

Cumu sia una pity, quandu hè chì cresce cù impatience l'apertura di capelli di lirianti gracciosa, è e fiori si cumincianu à siccà è si lampò. Di sicuru, stu fenominu certamenti teneuse motivi. Cusì, avemu da cunzidiremu perchè u caprettu di i liliuti secchi è falà:

  1. Mancanza di regrossu. A maiò spessu, i fiumi eranu brusgi da a causa di certi bugze in cura. À tempu finitu è ​​sicuru, assai ghjardinarii scurdate di acqua per u pirou, induve hè sta fiada delicata. Lily, chì hè sensibule sensibule per a mancanza d'umidità, ghjustifia in a mancanza di rego. Hè per quessa, hè impurtante durante e budding è finu à chì i fiori sò aperte bè per prevenienti à u rinochi di secà nantu à u pirou. L'acquessu hè megliu fattu in a sera.
  2. Patologii fungili è infittivi. L'altru ragiunamentu perchè i puglia chì ci si trovani capi, pò esse parechji malatii Quandu Fusarium si volippi nantu à i petali è fogli di a pianta, appare mancieri giallo-grey. In questu casu, i fiori mutu chì sò sbulicati, è i pazienti sò sbrizziati cù una solu suluzione chì hè preparata da 300 g di sulfatu di ferru è i cogni di l'acqua. U bon effettu di u cloru di cobre (35-65 g), chì hè dilujatu in 10 litri di acqua. Pruvate i prudutti chì pudete cumprà in una magazzina specializata - Fundazol, Fitosporin-M.
  3. L'altru ragiunamentu perchè u licore primu vittime è dopu culle è ciucciata, hè a putenza grisa o bruschetta causata da u fungus due per e prolongazioni di u chjardu. In ogni parte di u fiore ci sò primi spots umdi mannarii cù un fringing amarelo, chì cumincianu da pudere. I fiori ci piglianu una forma finta, putenza è crumble. Se parlemu di ciò chì deve fà se u caprettu di i lysii cascanu, dopu cù i signori iniziali di u putere grisu u trattamentu di a parti sopra à l'articulu i pianti cun una mezora di Bordeaux o fungicida HOM.
  4. Pesti. Sfortunatamente, liri ùn sò interessati micca solu di fanni di i pianti ornamentali, ma ancu parechji pesti. In i primi simane di l'estiu, ciucciati chì ùn sò micca stati fioru ponu attaccà i mosche di lilla . L'insetti posanu ova in i fiori, da quali larvete sò dopu liberati, manghjendu petali è stamens. Per via di u risultatu, a riezzione di a fiorta è cede.
  5. U nematodu temu (picculu latti) si fa alimenti in tutte e parte di u liso, è inghjuntanu in i pianti l'enzimi digestivu chì significativamente debilitanu i pianti. Un bug di u focu hè cunzidiratu periculatu per i fiori è a lenza di u fiore si ferma. Sò ghjudicati pesti insetticidi cù lili (Inta-vir, Actellik, Ragor).