U megliu tempu per a furmazione

U successu di a furmazione in u gimnastru in certu puntu dependa di quale tempu di u ghjornu intesce à migliurà u corpu.

Comu sceglie u tempu optimu per a furmazione?

À u primu, hè megliu esse à i vostri bioritmi. Hè pruvatu chì ci sò parechji chronotypes di i persone. Sè quandu avete praticate nantu à l'alba è si sente assai in u stessu tempu, dopu esse a furmazione iniziale darà boni risultati. Eppuru, quelli chì sò sinsibbe annantu à a matina è attivate solu in a sera, i classi tardi facenu.

Sceglite u tempu di furmazione, secondu l'ughjettu. Per esempiu, a matina hè stupente per a classi per a perdita di pesu . U primu, a furmazione in a mattina hè assai stimulante è aghjusta u ritmu metabolicu per u restu di u ghjornu. U secondu, l'ora di a matina - u megliu tempu per a furmazione per a perdita di pisu, perchè pò esse cuntestagge de classe nantu à un stomacu vacu, chì permettenu à u corpu per prucede immediatamente à creme l'excedente di diposità grassa, è micca di manghjà l'alimentu è u glucògulu almacenatu in u furu.

A furmazione nantu à a matina, dopu meziornu è sera

Se ellu sceglite u megliu tempu per a furmazione, basatu annantu à i prucessi fisiulogichi chì si vanu in u corpu durante u ghjornu, pudete sculacciate parechje cunclusioni.

  1. A prima cima di a matina, a temperatura di u corpu hè suluzata cum'è a pruduzzioni di pressione di sangue è di l'hormone. Per quessa, durante l'exercitu di a testa, u cunsumu energicu hè ridduzzione. Inoltre, l'eserciziu fisicu realizatu di a matina, spessu porta à i danni, perchè prima di sta furmazione sò da esse più longu à calender.
  2. Hè cresce chì a più u tempu favore di u ghjornu per furmazione - da 15:00 à 20:00. Duranti stu pirìudu, a temperatura di corpusicule è a hormona sò righjuntu u so picculu, perchè a furmazione serà più produttu. Inghji à l'ora di a sera, u minimu di u doru hè minimizatu, per questu pudete fà esercizii più complexi, aumentanu u nùmeru di repetizione, avvicinamenti è pesi.
  3. A furmazione à a fine di notte (dopu à 21:00 a ore) ùn hè micca adattatu à tutti i persone, perchè in questu tempu u corpu hè prestu pè una nuttata di restu, è tutti i prucessi metabolichi anu a scorri lentamente. Hè impurtante ancu di cunsiderà chì dopu à a furmazione ùn hè improbabile adurdinà u seguitu, u corpu necessita un poveru minuti per rilassate, perchè e persone chì sò propensi à l' insomnia da a notte di u tardi sò più megliu.
  4. Infine, avemu nutatu chì u megliu tempu per a furmazione sarà un periudu di u ghjornu in quale pudete esercitarse regulàmente, à u listessu tempu è sentu bè à u listessu tempu.