Malèta di hemorrhagic virale di cuniglia

Enfermedad X

VGBC (malatie hemorrhagica virali di cuneggi) hè una malatia virali periculosa. Quandu VGBK hè statu appena è ùn ci era micca vacuna, u casu di a populazione cuniglia in questa rigioni era di 90-100%.

Quandu in Cina in u 1984 accuminciavanu à massa cunghjangali, i scientisti solu e manu fattu: un novu virus. Dui anni dopu, in Italia, frà cuniglia, scuppiò una epidemica di "a maladie X", chì spartìanu annantu à tutta l'Europa. Per un tempu longu, i circannatori ùn puderanu micca stabilisce e modi in quandu a malenza misteriosa spreads. È era trasmessa da l'aria è da u cuntattu.

A persona pò porta un virus di u VGBK, perchè per ellu, cum'è per altri animali, salvu cunigli, ùn hè tutte micca in male. A malatia di u cuneggiunamentu virali hè cumposta per u pelle, l'excremento, u fugliale, l'alimentu, cumpresu à traversu l'erba cù u quali l'individui malati intrudenu in cuntattu.

Una malatìa da quale ùn ci hè micca una medicina

U HHVB hè assai veloce: u periodu d'incubazioni hè di trè à quattru ghjorni, è ùn pò micca vedutu quellu di e so manifestazioni. Allora u sick animal morse in un pozzu di ghjornu per via di diatezza hemorrgica, chì affetta a l'organi. U trattamentu di a malatia emorragica virali di i cuneggi, sfurtunatamenti, ùn si hè micca, è, cumu l'anu dettu, ùn pudere micca avessu a manifestazioni di a malatia.

In a malatia di i rabbi hafræggica i seguenti sintomi: perdita di l'appetite, u flàccidu, u amaru o spotting da u nasu. Sti sintomi sò solu 1-2 oghji prima di morte. In u tempu d'incubazioni in cuneggi, a temperatura hè risposta à 40,8 ° C.

L'unica salvezza hè una vacuna contra a malatia di u rabbula hemorrhagic. In solitu la femmina hè vaccinata durante a gravidanza, è i cuneggi sò resistenti à VGBC for up to 60 days. U cunigliu sò vaccinati à sei simane d'età, a vacuna dura un annu; allura u prucessu si ripetitu ogni mese di 9 mesi.

Vede a salute di a vostra salute, fate a cura di micca, ùn vi scurdate di e visitati regularmente à u vetu è fate tutte e vaccinazioni necessarii. Solu in questu manera si minimizeghja a sperienza per esse malati è furnisce u cunigliu cù una longa vita sana.