Hemolisis di i sangue

I miccanazzi normi di hematopoiu hè l'eritrocytolisi, l'hematolysis o l'hemolysis. Questu hè u prucessu di cumprirà u ciclu di vita di i caghii di u sangue, chì hè di circa 120 ghjorni. L'emolisia di l'eritroziu si mette in u corpu continuamente, accumpagnatu da a so distruzzioni è u liberatu di l'emuglobina libera, hè dopu trasfurmata in bilirubin.

Chì ci hè l'augmentu di hemolisis di i sangue di i sangue.

A hematolysis patologica hè una violazione di u ciculu di vita normale di i caghii di u sangue. A so durata diminuite per diverse fatturi, è l'eritrociti sò distrutte premature. Per via di u risultatu, ci hè un crescente acrecentu di a cuncintrazione di l' emoglobina è di a bilirubin, u fluidu biologicu diventa un colore rosu riliventi è diventa più trasparente. Stu fenominu si spessu chjamatu "sangue lacatu".

Cause di hemolisis o destruzzione eritrocita

Fatturisti chì pruvucaru l'eritrocytolisi patoglica pò esse siguenti:

1. Congenital:

2. Cumpratu:

I sintimi di hemolisis di i sangue

In i primi iniziali di u disordine è se ferma, ùn ci hè casi senza signali di patologicu. In ocasu, ci hè una debule, nausea discreta, scienze, cum'è cù friddu o friddu.

A hemòlise aguda di i sangue di u sangue hè accumpagnata da such manifestazioni clinichi:

Per diagnosticar l'hematolysis nantu à i fundami di sintomi hè impussibile, hè necessariu di donate sangue per l'analisi, durante quale a determinazione di a concentrazione di l'hemoglobina è di a bilirubina .