L'otolulugia - quale hè, è cumu hè u dutturatu di u duttore?

Quandu si sò stati o altri sintomi patològichi, ùn hè micca sempre chjaru chì u mèdicu per fassi scrivevi, postu chì sò parechji spécialisti cun un focusu strettu. Dighjà in più di dettu nantu à chì tipu di manifestazioni l'otolulogogista aiutarà, quale hè, ciò chì face, è cumu questu cusì cunniscenze l'accolta.

L'otoringiunista - quale ella è ciò chì trata?

Quelli chì un suche otoluloggistu è chì guariscenu, assai sò amparati da a zitiddina, quandu hè mandatu à u pediatricu per e cumplicazione cum'è malatie respiratorii. Stu mèdicu hè specializatu in i malatii di trè orvori principali: l'ore, a gola è u nasu. Inoltre, l'otolulogogru hè intruduce in l'esaminu è u trattamentu di l'urganis superiore, ùn sò micca solu anatomicamenti vicinu, ma dinò à l'infurmazione fisiologica: amichi, sinine annexali, tràccia, ottipi linfattici cervichi.

L'otorrinoloru hè un ENT o micca?

Cridendu chì l'otolulogoghi hè per u duttore, avemu duverà un veiculu more - ENT. Questa hè l'abbreviazione di i otolulogoghi, è l'urìgie di l'abbrevia ci anu da a prima lettera di i radichi di i grechi antichi grechi chì significanu l'spezializazione di u medico: "laryng" - a gola, "da" - l'ore, "rinoceronte" - u nasu. I medichi di l'ENT sò sapienti di e patologii di u collu è a so punta, sò familiarizati da anatomia, fisiologia, neurologia.

Chì hè u trattamentu di un otolulologu?

Scuprite chì l'otorinolaringologia tratta, chì malatii si appartenenu à a sfera di a so attività:

Inoltre, u duttore di i extracti ENT da l'attitudine respiratorii superiore, passageri nasali è u passaghju audettu di corpi straneri. In a cumpetenza di queste i medici sò un prucessu preventi è di scrivenu di e donne embarassement, studienti, obreri di diversi affari. U trattamentu medico hè realizatu da un cirurgiu-otoluloggoghi, è l'oncologu-otolulogogru trattatu di malati oncologic.

Funzioni di u otolulologu

I principali cumpitenzi di un otoluloggrugo chì travaglia in un policlinu è per furnisce servizii di diagnostico, terapeutichi è cunsiglieri per i clienti. In deteccion patologii, u mèdicu hà bisognu di realizà manipulazioni terapèuti è quirúrgichi, prestu a cura di urgenza, è rende i pazienti à l'uspitalisazioni. Tutte l'azzioni di un spécialiste deve cumpiarà l'urdinamentu di l'autorità sanitarie.

Quandu si contactà un otolulologu?

Tuttu chiddu chì faciani di a so salute per sapè ciò chì l'otoluloggioggru si tratta, quale hè. Hè ricumandatu per avè verificatu regularmente cù stu duttore per a ricunniscenza a pussibuli deviace in u tempu. Urgentement à andà à a ricadie devi esse quandu quì sò sintassi chì indican una malatia ENT:

Cumu hè u otolulogogista?

Per stabilisce quale di i medichi hè un otoluloggogheru hè faciule, è questu hè pussibule per u fattu chì i medichi di sta specialità porta un strumentu speziale nantu à e so capelli - un riflariu frontale. Hè un cumbugliu cun u cilestu è u centru in u centru, chì vi permette di diretta u bellu di luz à l'area di studiu. Inoltre di ellu, per esaminazione di i maladieti u duttore altroistologicu applicanu estes strumenti è strumenti:

A riceve di un otoluloggrugo cumencia cun una entrevista per patient, esicuzzioni di e pretene. In l'absentia di l'ultimi, l'esaminazione di e parolle spontanee è nasali, a gola, a palpazione di i nodi linfattuti hè spessu realizatu. Sì sintomi patogastichi sò prisenti è l'eccettu detesta anormalità, esse dumandate di manipulazione diagnòstichi supplementari:

Cosa cumpensu a mèdula di ENT?

Un medico ENT hè un spicializatu chì u scrutiniu tradiziunali hè cunnisciutu in parechje stadiu:

  1. Esaminazione di a gola è ammanassu - per questu u paci hè bisognu di aperta a bocca aperta, fassi fora a lingua è pronunzià u sonu "a", è u duttore avalia a mucosa, a prisenza di a tavola è a ciappa.
  2. Inspection of the nasal passages - hè realizatu usando l'ispilatu nasale dilatadoru, introduciutu alternativu in i nostri, i tarri di i passageri nasali, a cundizione di u septum, i prugrammi è i patologichi cambiamenti sò revelati.
  3. Eccettu per u precu, u medico ENT entre in u tamburinu inseritu à u passaghju di l'otoscopiu, presi u tragus, cuntrolla l'audizione cù parlà o cù l'usu di l'equipaggiu.

Tips otoludologista

I seguenti suggerimenti di ENT aiutanu à mantene a salute di l'organi ENT, per evitari l'infizzioni durante u fretu è l'aumentatu di a morbidità:

  1. Per mantene e funzioni protettiva di a mucosa, avete monitoratu l'umidità in a stanza, chì ùn deve esse di più di 45%.
  2. In a stagione frigia hè necessariu per guardà l'armati è a gola da u ventu è u fretu, allughjà u caprettu è a bufanda.
  3. In i ghjessi, ùn hè micca cunsigliatu di parlà fora, per inundà l'aria per a bocca.
  4. Ùn avà firmatu da persone cun signali di malatia.
  5. Per evitari i feriti è avè sulitatu à u canali orvu, ùn pò micca usarle un capucine di cuttuni, è ne puru l'ingressu à l'armali dopu l'arnesi, usando a riva di a tela.
  6. Per riduce u risicu di a perdita di l'audizione, deveru abbandunà l'usu di l'auriculari di u vaghjulu in u filu, è in l'auriculari normali ùn deve esse stabilitu à un voluminu di più di u 60% di u massimu possible.
  7. À i primi sinistru patològicu, hè cunsigliatu per indirizzà à u duttore, invece di esse ingaghjati in un selftreatment.