Tal Cadi


Malta ... Ci hè questu in questa parolla oculistica è senza esporu! L'isula, chì hè assuciatu bè cù parechje furasi di a storia, monasteri cristiani è i cavaleri invechji. È u più interessante hè chì in Malta hà e persone per più di 5000 anni. Evidenza di questu hè u tempiu di Tal-Qadi.

Storia di Tal Cadi

A storia di Malta hè cusì grande chì da l'annu à l'annu archeològichi sò scritti in parechji parti di l'isula. In u 1927 i travaglii eranu fatti nantu à a piaghja vicinu à a Salina Bay. Comu u risultatu, i archeologi anu trovi u restu di u tempiu, chì era custruitu da u pianu absidale tradiziunali in l'era di a civilizazione megalitica. L'estructura di u tempiu hè attribuita à a fase Tarshien (circa 2700 aC).

Dopu à u diclinu di a civilizazione, u tempiu era abbandunatu durante un longu tempu, è durante a necropolis di Tarsheyen era utilizzatu per a cremazioni di u mortu, hè digià vicinu à 2500-1500. AC

Finu à quì, solu quelchi elementi di u tempiu di Tal-Kadi hà survivati, a maiò parte di i raggi di calcariu, apilati l'una di l'altri, si spargìu. I rutti di u tempiu anticu together with such temples megalitichi di Malta ( Hajar-Kim ) sò un gruppu cumuni in u Patrimoniu World UNESCO.

Dove si trova Tal-Qadi è cumu si prisintò?

U tempiu fù scupertu in u nordu di l'isula di Malta vicinu à a cità di San Pol Bay . Pudete ricevutu cù taxi o un carru pagatu per coordenadas. A visita à u situ archeologicu hè gratis.