Cracks in a labia

I cracke in i labia sò un fenomenu assai disgustatu, perchè à pudè indirizzà è di manera persunale, saperete a causa di u prublema.

I crachi in i lochi petitsa è larga sò i ragiuni:

  1. Malati infettuti. In questu casu, a sequenza di l'organi genitali femminili è u sensu constantu di discomforti sò osservati. A volte nantu à e spazi affettati sò iperimmi di i tessuti (reddening) o viceversa, blanching di a pelle.
  2. Mancanza di estrogenu. I disordini ormonali sò u piticu inescu di a pelle, micca solu in a fàccia. A piccula pruduzzione di l'hormone sessi femminili porta à una mancanza di vitamina E in u corpu è a perdita di l'umidità di e cungressi è a mucosa. In u risultatu, a pelute sensitiva è la ghjinida di a pelute hè overdried, è i cracke nantu à i genitali femminili.
  3. Senzili propiu insufficenti o excessiu. Cù a pruvucità prufonda, a purtata di u vinu è i residue d'urine nantu à u linu sò una crescita ideale per i culturi di coccalu è fungi. Cusì, i urganizazioni patogeni atteniculate u sudu è i glànduli sebacies, chì causanu inflammation and tissue damage.
  4. Invazzioni Clay. Parasitichi chì ripruducenu in genitale femminile, prudutti prudutti metabolichi chì curgiunu a pelle, cuntribuiscenu à u siccà è u cracking.
  5. Reaczioni allergii. L'usu di u linu da i materiali artificiali, i moisturizers, è di i cosmimi intimi cun parabens spessu spassi allergii. Inoltre, pò causà cera per a depilazione o altre modu per a rimettimentu di i zitelli intimi.
  6. Diabetes mellitus. Questa causa hè rara, ma i disordini endocrino in i diabeti mellitus pò pruvucarà tissuti mucosa in secca è l'apparizione di cracchi.
  7. Lesion fungus (candidiasis). Thrush senza trattamentu adattatu sviluppa in i malatii infizziosi più serii, cuntribuiscenu à a ripruducazione di l'organisimi coccal.

Se ci sò ancu vermigliosi è sicondu di u labiu, i ragiuni pò esse triviale:

Cause di un crack entre labia

Vulva hè a zona tra u labbra grande è chjuca, u locu plegante. U danni à a vulva hè tipica in casi:

  1. Inflammazione di natura infizziosa.
  2. Dysbacteriosi di a vaġina o di l'intestinu.
  3. Malati di Venereali.

In questu casu, i cracke in a vulva sò accumpagnati da reddening e incruciante constantemente, particularmente durante u sforzu di a buca.

Cracks in a labia - trattamentu

Sì i fatturi determinanti sò infeziunarii o infizziosi virali, hè necessariu di trattà u trattamentu in u primu locu. Hè assai probabbli, un ginunu pò prescriva antibiotici sopra venuti è per l'amministrazione orali. Inoltre, u trattamentu inclui medicazione antisépicu in forma di candele è di pillise vaginal.

Lesziunale fungili sò cunsigliu di tratta cù antihistaminas cù a restorazione simultaneea di a microflora vagina. Hè ancu utilizatu sò e medicazione ristorante per mantene l'immunità è e vitamini.

Disbiosi vaginali (dysbacteriosis) precisa a riduzzione di i prucessi inflamatorii è l'eliminazione di colonie di l'organismi patogeni caca. Hè necessariu di usà prudutti medicinali cù culturi di cultus lacto è bifidumbacterium.

L'altri pruvucalli di e gridi in u labio necessariu solu di cambià o curreghjine e regule di iedene persunale, è possibbilmente cambià a marca di maquillaje è cura di i cosmichi.