U ventu hè aria

Stu tipu di fenomenu, quandu u celu fora da a vagina, spessu mette à e donne in una position stompale. Dopu tuttu, pudete succorsu micca solu dopu à u sessuale, ma ancu in u ghjornu. Intendemu di scummigghiarisi per questu quì pò esse è quale sò i motivi di questu.

Perchè andà u celu fora da a vagina?

Prima di tutti, deve esse nutatu chì u fenomenu hè più spessu osservatu in i primi minuti dopu à a fine di a relazione sessuale - quasi d'amparà, cum'è un societale extrae u pene da a vagina. Duranti u cuntattu sessuale, l'aria entra à a cavità vagina da l'esternu cù l'aiutu di u pene, chì ghjocu in stu casu u rolu d'un pistellu peculiar. Spessu, l'aire da a vagina va direttamente durante u sessu, cù a pusizione di colpi di colpi.

Stu tipu di fenomenu hè cunnisciutu, prima di tuttu un tonu dèbuli di i musculi di a pelvisa. Spessu, questu hè osservatu dopu à l'aspettu di u zitellu di una donna. Cusì, durante u prucessu di u partenutu, ci hè una putenza di i musculari, chì sussiste perde u so tonu è esse di furmazione fisica. Hè u fattu chì spiega u fenomenu chì dopu à u nàscita di u flussu di a vagina hè surtutu, è questu pudite succede in u prucessu di fà facisti di a casa, hà custatu una donna per strainà i musculi di a pressa più bassu è a pervisa petite, cum'è sonu vede.

Hè devi esse nutatu chì in u stessu fenominu ùn hè micca cunsideratu da i medichi com'è viulenza, ma pò cuntribuisce à l'omissione, è à volte ancu a perdita di l'organi genitali internu, l' atonia di a buca.

In quali altri casi pò esse nutatu un fenomenu simili?

Comu chjaru annunziatu, a ragiunea di l'apparizione di l'aria da a vagina hè una diminuzione di u tonu muscular. À u listessu tempu, si pò esse nutatu no solu in una intima cunnessione.

Allora, durante a gravidenza, l'aire da a cavità vagina hè liberata com'è u risultatu di a prissioni annantu à u fetu. Questa succède particularmente in i tempi più tardi, quandu u futuru figliolu hè già abbastanza grande.

Nanzi chjarii nutanu chì anu avutu u circondu da a vagina chì venite davanti à u periodu menstruali. In quessi casu, stu fenominu hè duvutu, prima di tuttu, à un crescenu in l'attività contruttile di u mioometriu è di i musculi pélviques cun ellu. Hè per quessa cuntrazzioni di ritmu di i musculi uterini forti, rythmiques, chì producenu u rejetu di l'endometriu mortu cù u sangue, spessu conduce à l'aria chì venenu da a cavità vagina.