Islanda - attraversu turisticu

Chì ci sapemu di Islanda? Fiordos, muntagni, i Vichinghi, a Laguna Blu è un vulcano cù u nome impronunciable di Eyyafyadekekudl - quellu chì hè prubabilmente tutti quelli chì vinaranu immediatamenti in mente per a maiò parte di noi. Cusì forsi quandu hè un tempu per acquistà cun u paisolu sorpreneur più vicinu? Rindite, avemu principiatu a nostra storia annantu à i principiei turistici di l'Islanda, un di i paesi più interessanti in u mondu .

I posti più belli in Islanda

  1. Unu di i lochi più belli in Islanda, parte di u Golden Ring locale hè u Valli di Geysers . U principale di i surgenti termali spiciali nascìu com'è un seculu di u terrimotu di a fini di u 13 ° seculu è era chjamatu u Gran Geysir. Periòdicamente, u Gran Geysir cume a "travagliu", ghjucatu uni pochi di centu metri di un jet d'acqua calda à l'altitudine. Duranti a so longa vita, u Valletta di Geyser hà ripetitu passatu da l'artile à a manu, è diventenu apertu per usu generale, chì seguitanu sempre accessibili per soldi. Oghje, opereghja una reta di turisticu tutale, chì offre turistere una visita à u Valduvolu cù l'acqua in i più belli springs. Curiosamente, l 'Islandesi anu adattatu stu miraculu di a natura per propiu puramente domesticu - caliu e so casali cù acqua calda da fonte.
  2. A cità di Landmannalaguar in u Sud d'Islanda attrae à centu cinthi di migliori di turisti è i fotògrafi annu cù a so bellezza veramente inghjinante. Iè, i paisaghji lucali ùn ponu esse chjamati oghji pastori o ancu normi. I rocchi chì formanu i piani di i colti lucali sò simpliciamente crazy cun una varietà di i so culori - piole roche sò suciale di u buffy d'oru à dà a strada à e surgenti termali blu è spremembri.
  3. I fotògrafi facenu ancu a cascata Aldeyarfoss , situata in u nordu di u paese. U majestic rivolti di cascata d'acqua trà u culleghju basaltu negru per fallu cù un scrusciu da una altura di 20 metri. Chì ghjè notu, in l'invernu è l'estiu, l'ingrossu di a cascata s'assumiglia di dui terreni cumpletu.
  4. L'incantevuli paisaghji ponu vede in u paese islandese di u Kirkjubayarleistyur . À a fine di u XVIII secolo, parechji espansioni più qawili di u vulcanu si sò accaduti unu unu à l'altru, u risultatu di quali paisaghji lucali eranu rimpiazzati sustinibili. Part di a terra fertili per sempre esse sparati sottu a capa di lava, ci sò novi terrachi è ancu i fiumi cambiatu i canali abituali. Forsi, per quessa, u paese hà acquistatu a gloria di u cantu più misticu di Islanda, induve u spiritu mori vanu è valdi l'ànima di persone perchè innocently assassinate. Quelli chì sò luntanu da u misticismu, sicura, ti piace specie "entertainment" terrenu - trota è salmon, pesca, scalciante, montagne è interessanti excursions.
  5. Fans di i Grandi Beatles vanu à l'isula islandesa di Videy, induve a Torre di a Pau hè stallata in memoria di John Lennon - un grande pedestalu di 17 metri fatti di pietre bianchi. Hè sorpresa, a torre in u stessu, cum'è tali, ùn hè micca - crea raghji putere di u lume biancu chì venenu da i busti immured. Ùn pudete micca vede stu miraculu ogni ghjornu - a luz hè illuminata solu in e date speziale - da u 9 d'ottobre à u 8 di decembre (a data di nascita è morte di Lennon), à a vigilia d'annu è u solstiziu invernu.
  6. Fans of all the unusual will like the perla di Reykjavik - un edificio in forma chamomile. In u core sferisimu di questu edifiziu ci hè un giardinu d'invernale è esiczioni, un restaurant è una cobbled observation, cafe e toli. In una di i "petali" di a cammilla hè a "Saga" - u Museu di Wax d'Islandese, in chì ùn pò micca solu vede esibidi unichi, ma ancu apprendre assai fatti interessanti da a storia di u paese è a mitulugia.