A voir à Bosnie-Herzégovine?

Andate in vacanze in i Balcani, ma ùn cunnosci micca ciò chì vede in Bosnie-Herzégovine ? Avemu compilatu per voi un listinu sanu di i posti più attraenti, più interessanti, avè visitatu, vi farà bè a cultura è l'atmosfera unica di stu paese.

In u so territoriu sò munumenti, monumenti architettoniali di e diverse epiccidii è belleità naturali. Invece u forti lotta chì hè statu fattu quì à l'anni mezzu di u seculu passatu, u paese hà pudendu sparà parechji monumenti è attraversu . Damaged or destroyed are gradually restored.

Sfurtunatamente, sta direzzione ùn hè micca assai populari trà i nostri turisti, ma avemu da pruvà à pruvà chì Bosnia-Herzégovine hè ideali per u vacanze di qualità alta qualità.

Chì ghjè interessante in Bosnia-Erzegovina?

Dapoi u tempu chì Bosnia-Herzegovina era una parte di Iugoslavia, era cunzidiratu unu di i centri di sanità principali di i paesi cumunisti di l'Europa. U cunflittu armatu di l'anni 1990 hà purtatu à una decadenza di assai attraversi turistici è i resorts . In ogni casu, oghje u paese hà rilievu pocu à pocu è u destinazione turisticu hè novu datu a mere attenzione.

Hè necessariu di ricanuscimentu chì, in tuttu, in u turismu di u paese forte potenale cum'è quì ci hè tuttu ciò chì hè necessariu per u restore versatile d'altu gradu:

Per esempiu, si avemu parlatu di a natura, dopu, per suprattuttu, deve esse nutatu chì Bosnie-Herzégovine hè un paese di muntagna è, per quessa, hà piacè cù paisaghji incredibili, assai rivi è cascate (cun ​​un grip à a voce, o populu locale si parlanu di a cascata di Kravice sul fiume Trebizhat , scorri à u lagu più bellu, più limpettu).

In i cità, un patrimoniu storicu riccu hè oculatu - l'architettura rifletti l'influenzia di parechji ège. A cumminazione originale di edifici custruiuti parechji seculi è e custruzione moderna, dà a capitale di a cità di Sarajevo un attellu attrattivo è europeu cun un incantu cusì.

Semu avemu dicu in più di dettu chì i più spazii interessanti di Bosnie-Herzégovine meritanu a più attente di i turisti. Semu sicuru chì dopu avè lettu stu articulu definitu di definisce di cumprà una visita per sti questu Balcani magnìficu.

Banja Luka Casteddu

In principiu, ci era solu una fortezza chì a cità di Banja Luka hà avvishatu dopu. A linia di difisa hè stata custruita, per via, i Turchi, chì pussidìanu a cità per i primi fourti anni.

In ogni modu, quandu era statu possibbili di stabilisce l'archeologi, stu locu era statu questu tempu chjamatu da i Rumani, chì avianu creatu e so fortificazioni di difesa.

Oghje, u casteddu hè cunsideratu cum'è unu di i più antichi edificati in questa zona. In questu casu, assai cunsirvatu - pudete amparà un casteddu solidu è evaluà i so pareti grossi, lepisins, towers, quartieri. Ci hè cunvulsione chì a furtizza ùn hè furnituita cù musei o altri salotti d'esibizioni, è l'entrata hè gratuitu.

Fortezza Vranduk

Altru casteddu, custruitu com'è una struttura di difesa. L'ugettu chì hè perseguitu durante l'erecció di a furtizza era di furnisce u cuntrollu tutale di a valle di Bosnia.

Quandu fù stabilitu à i ricerchii, a prima menzione di a furtizza data di u 1410. A quelli tempi, Vranduk fu unu di assai cità sviluppati (per suprattuttu, da i normi di u Medievu) cità di u Regnu di Bosnie. Hè interessante chì, qualchì tempu, Vranduk hà dà u status di una forte reale.

Oghje in a fortissime Vranduk hà diventatu parechji festività è manifestazioni culturali di massa, quali fosthom:

U Village di Medjugorje

Un locu unicu per tutta di Bòsnia e Herzegovina. Meno d'attraente da un puntu di vista storicu è culturale, architettonicu. E a natura ùn ùn si pò esse particularmente nantu à u fondu attrattivo generale.

In ogni casu, u paesi di Medjugorje hè divintatu un postu di perigginazioni per centu cintulari di migliori di parechji paesi.

Cio nettu chì in u Medjugorje sò assai ottenimenti, hotele è ospiti - postu chì ci hè necessariu di assicurà un numeru di pilgrimi incalculabile, chì anu più di 2,5 mila per ghjornu. A sughjornu di aduprate cù e pranzi di costu da 25 à 40 eurò per persone. Tuttu dipende di u tipu di posidione è di funziunalità alimentarii.

Grandi Embiu

Frà l'altru attraversu naturali hè u Granchevo o Lago Bilechko (perchè ghjè vicinu à a cità di u listu stessu).

U reservoir hè fattu di l'omu, perchè era creatu com'è u risultatu di a custruzzione di una centru di energia centru di l'energia hidroelèctrica. L'area di a superficia di l'acqua hè veramente enormosa - più di 33 mila metri quadri. metri. E a prufundità in certi punti sanu à centu centu metri più!

A popularità di u lavu, chì hè in una di i gorges di a muntagna, hè facilmente spiegata - in ghjiru à l'incantu di a natura: boschi chic, monticelli charmanti, paisaghji magichi. Inoltre, u reservatu attrae à i pescadori, perchè accade un gran numaru di varii tipi di pisci - questu:

Altre posti d'interessu

In breve, vi parvaraghju micca ciò chì avete vede in Bosnia-Herzegovina . Dientièmosni menu attenzione quantu scritta prima, ma ponu ancu esse cunsideratu una scola di visita di u paesi balcanicu.

  1. U Ponte Latin à Sarajevo hè a principale attrazione di a capitale. Hè nantu à ellu chì u Archiduque di l'Ungheria-Ungheria, Franz Ferdinand, hè statu uccisu, chì pruvucò a Prima Guerra Munniali. U ponte nnâ stissa era custruita in u XVI secolo è era in legnu, ma più tardu fù ricustruitu.
  2. Moricha Khan hè un caravanevule in Sarajevo, chì ricurdeghja u passatu trading gloriosa di u paese. Hè struitu in a fini di u seculu XVI. Apertura à i visitori di i turisti, in a caravana-sara ùn pò micca solu per caminari i camini è di e camere, ma ancu bè tè diliziu, cumprà i rigali.
  3. U museu Naziunale hè ancu situatu in Sarajevo, cuntene tutti i exhibi mpurtanti chì dimustranu è illustranu l'historia, a cultura, u folklore di u paese.
  4. U tunelu militare hè in Sarajevo. Questa hè una struttura nova custretta in i 90, quandu Sarajevo hè statu sutta assediu per un bellu pezzu. U tunelu hè struitu in i ghjorni scura di a guerra. Hà salvatu a vita di parechji residenti di a cità - per mezu di l'abbandunà u Sarajevo assesiatu è hà trasfirutu l'aiutu umanitarii.
  5. A ghjesia Ghjusrev-bey hè una struttura religiosa islamica. Demonstra u passu islamicu di e paese di a moderna Bosnie-Herzégovine.
  6. A Cattidrali di u Sacru Culore di Ghjesù hè un altru edificiu riligiu in a capitale. A catedrale hè cattolica.

Questa ùn hè micca una lista completa di tutti i monti di Bosnia-Erzegovina . Avemu notatu solu i più impurtanti, i piazze distinti è l'strutture chì deve esse precisamente esse inspeccionati.

Dopu avè fattu un volu da Mosca à Sarajevo (cun ​​un traslocu à unu di l'aeroporti in Turchia), vi vede cum'è questu di stu paese!