Attrazioni à Montenegro

U paisolu più belli cù una infrastruttura turistica sviluppata hè u Montenegro . L'eccellenza di natura, i platti virginità è i paisaghji fascinante - questu hè a parte più chjuca di ciò chì Montenegro hà d'offre à i so cuncurrenza. In più di e biddizza naturali chì ùn sò micca solu l'aiuta per rilassate è rilassate, ma ancu per fassi per esse a salute bleu, ci sò assai affari interessanti in Montenegro . À l'altru principalmenti di Montenegro, in quantu i più belli posti in Montenegro, suggerenu à truvà da a nostra scelta.

Sacri lieux à Montenegro

Monastru Ostrogu

U monasteru cchiù famusu in u paese Ostrog hè un monasteru induve a relics di u meraviglie Vasily Ostrozhsky, u San Vicenzo più veneratu, sò cunservati. Ma ancu di attrae i turisti à u monasteru è u so postu interessanti. U cuntestu monasticu tutale hè custruitu nantu à una scogliera assai stravega direttamente nantu à u situ di una caverna naturale. Tutti quelli chì vinianu in questu monastru hà a so propria tradizione: affaccià a so dumanda o scrittura, scritta nantu à un pezzu di carta, in crachje nantu à i rocci chì si trovanu vicinu à u monasteru. Dicenu chì esse realità.

U Monasteru di Miholska Prevlaka

In a Tivat Bay hè unu di i monti di Montenegro - u Monasteru di Miholska Prevlaka, induve sò rettili di i santi martiri di Prevlaka. U monasteru hè custruitu nantu à una penisula, chì hè chjamata una isula di fiori per l'abbundanza di vegetazione nantu à questu. Pudete imaginaru quante bedda hè quì? Ma solu di questu, ponu ancu attrae à i vestigeni di un antico monasteru, cunsideratu prima chì hè a sede di u Zet Metropolitanu.

Cattedrale di Santa Maria di Trifon

Questu custituitu hè l'attratore principali di u Montenegrin Kotor, è u tempiu principalu per i Catolici Montenegrini. A Cattidrali di San Trifonu hè unu di e chiese più antichi in a costa di l'Adriàticu.

E questu hè solu una parte insignificante di a lista enorme di i posti sacri in Montenegro. È u più notuitu hè chì in tutti i monasteri è i tempii di u Monti Montenegro, i risturanti o particelli di i martiri è i santi sò stati manteni.

Partesi culturali è naturali di Montenegro

Sceglite un vacanze in Montenegro, ùn sarete micca difficili per truvà i marcati chì vi interessate. Per i zappanu di spassighjati, com'è l'alza è l'estremi recreativa, i parchi naziunali viranu perfettamenti.

  1. A muntagna di Biograd representa una foglia vèrgine, senza mancu per a manera di l'umanità. Unipochi di l'arburi crescenu quì sò quand'eddi a l'età di 400 anni. Inoltre, i viaghjate avete una grande opportunità per acquistà cù u mondu di l'animali di questu foglie è vede sei laghi glaciali unifurmichi, chì l'più grande hè u lagu di Biograd.
  2. Durmitor hè un riserva naturale, in quale ci hè più di 20 cimi più altri 2 km, 18 laghi glaciali, più di 700 fonte virde, ancu un gran numaru di pianti è animali.
  3. Lu paese di Skadar hè un locu induve pudete vede u pane pocu è raru, chì ùn sò micca solu vivi quì, ma ancu quelli chì venenu quì per l'invernu. In l'acqui di u lavu sò più di 40 spezie di pisci. E a bellezza di e costi, ancu in certi locali è umdi, crea un sensu di un conte di fata.

In più di a natura richia, u Montenegro hè famoso per i so monumenti culturali. In u so territoriu sò parechje cità e quartieri antichi, alcune di quelli chì sò sempre abitati da e persone. Ci hè ancu parechji palazzi, alcuni di quelli custrueru assai. E, sicuru, ùn puderebbe scurdà di e furtizzi, instalazioni militari, ponti è acuedotti, chì u Montenegro anu spertu per cumpagnie più di un album di foto.