L'emergenza di fiction in MYTH

Pirati di u Mari di Ghiaccio

Parametri di i libri: una unione, 448 pagine.

A grande fiction hè in u MIF.Detstvo à fini di ghjennaghju 2018. "Pirates di u Mari di Ghiacciu" - un libru di l'escriptore sudu Frida Nilsson. L'eroine principale, un Siri di deci anni di età, sparghjera nantu à un viaghju largu da u friddu oceanu glaciale in cerca di un fratellu pirate. In questu viaghju difficiu ch'è ella scuntra i nemici è l'amichi. A fisica è a verità, a fantasia è a rialita sò interduciuti in stu libru, cusì impurtentamente chì ùn anu micca contradicate l'altri, ma solu l'intensificà l'excitazione di aventura. U lettore scopri u mondu di i misteri nostri Nordici, chì vi dimostra l'impurtante è di esse sensibilizare è curabili versu i vostri cumpagnari umani, è tocca à l'issueu di a liberta interna è seguità a vostra scelta, ùn importa ciò chì.

Doppu l'autore:

Frida Nilsson hè un scrittore di i zitelli suecchi. Laureatu di u Premiu Astrid Lindgren (2014).

U libru hè stata premiatu cù premia è inclusa ind'u short liste di prestiti premiati:

U 2016, Nils Holgersson Plaque 2016, BMF Plaque 2016, Premiu d'Augustu 2015, Premiu Nordic Council 2016, Bianco Ravens 2016

Da illustratore Anastasia Balatenysheva:

Perchè stu libru di venerà? Per principià, hè una storia bonissima, è un traduttori bellu bellu traduttu. Ùn hè micca didattiche, ci sò parechje dumande in questu, chì sò partiri à a discrezione di i lecturi attenti. Eccu i tematichi in questu chì eranu impurtanti per mè: accertatu inazione, rispunsabilità per u sceglienu, sacrificatu, a natura insignificante di u male, a vulgarità di u male.