Giochi Santa Claus cù e so mani

Dicenu chì annunziu di u Vesuvu di l'annu successa, è u fabuloso Adone Frost hè ancu di adulti, cumprende i saluti è i sòni, facenu veramente felici. Qualchissia si ritrova u so amori, qualchissia vi piace u calore di a famiglia, è chì hè felice per abballi un rigalu aspettaghju sottu à l'arbre - i sòni sò diffirenti per tutti è ùn hè micca cusitu per l'adulte per piacevule.

S'ellu sò i nostri zitelli, per elli l'annu novu avi un significatu spéciale. U zitelli cù aspittà tremblee per maghjina, rigali, documenti è un misticu mistu cù a so bede cumpagnia. Li picciotti è i ghjovani accettate l'arburi di Natale, crucciate i fiori di fiori , scrivite littri à u Patri Frost, aprendu canzone è rimi. In questa disturbazione festiva, ci hè qualcosa unica è inesguale. Allora aiutà i nostri zitelli preparate pè e vacanze, fate l'expectation cù gioia è felicità di unanimità. À quelli anni dopu, puderanu turnà à a zitiddina è trasmettenu issi sentimenti di a famiglia di famiglia è l'amori à i nostri babbi.

E cuminciare cù i semplici: decore l'appartamentu, mette è decore l'arbre Christmas è aghjunghje u nostru ghjocu di l'annu ghjucatu di u culprittu principalu di a celebrazione - Santa Claus, fattu da ellu stessu.

Comu cose Santa Claus cù e so mani?

Smasterim, poco, Santa, Claus, trineu, cerva, chì pruteghja per noi per una festa. Ùn pigghiò assai tempu, ma u prucessu è u risultatu duverà assai emozioni pusitivi à voi è u zitellu.

Cuminciàmu cù a cume - cose Santa Claus cù i nostri propri mani, avemu bisognu: sentitu (rossi, bianchi, beige, nìvuru), sintepon, fille, agulla, tesistenti, cola, bi perdi o un penne di feltre.

Scuprite u mo passaghju u mozzu à sente a Santa Claus sottu l'arbre:

  1. Tagliatu i sputichi.
  2. Cumpamu dui cìrculi beige, intimu aghjunghjenu a sintepon - questu serà u capu di u nostru ghjucale.
  3. Forse, passà à u troncu. Avio Frost hè in u nostru trinechju, perchè e parti di u partitu di u corpu diventanu trà l'altri. Scurtate micca in e stesi, finu à u locu aghjunghje u sintepon.
  4. Scrivitevi a nostra testa à u troncu.
  5. Pudemu un caprettu in u missile, pò esse pegatu o coscatu.
  6. Nantu à u capu, collu, manichi cù fogliu biancu fogliu di feltrate, imitannu furu. Ùn vi scurdate di a barba.
  7. Invece di un cinturione, inghjugamu una stoffa negra di sentite (hè pussibule di qualsiasi altru tè).
  8. Scrivite i bè in u locu di l'ochji, o tireule cù un penne di feltre.

Eccu, avà, u Grandpa hè prestu. Avà tornu à struzzioni step-by-step in cumu per fà un trineu Santa Claus . Perchè pò esse prescillendu di qualse culore, à quellu chì sarà verde, cola, un filu è un ferru serà ancu utili.

  1. Facemu i matrici.
  2. A strapiana più larga 3.5x21 cm hè inturniazione in metu è pegata. Per dà l'assezzione di a deformazione necessaria, fate a cura da a striscia cù un ferru.
  3. Scorchemu trinchei nantu à i lati.
  4. Inghjustificatu à sentate, femu skids: fogliate in mezzo, cola è ferru.
  5. Quelli di u restu squadri roll rolls, ponu pegà o coscatu.
  6. Guariscernimule i pezzi.

Eppo, u trinevu hè prestu, hè oghje à u cervu . Preparate cunfitturi marroni, fille, cola di agulla è sintepon:

  1. Tagliatu i sputichi.
  2. À l'arghjintinu, cusì i costi laterali è bassu di u troncu. A parti suprana di u troncu è a parte inferior di e gemme ùn deve micca stati cunte in questa stage.
  3. Guariscenu nantu à a cima di i corna, cum'è in a photo. Scrivitevi a parti suprema di u capu, aghjunghje u sintepon è cusì completamente u zucchero.
  4. Da u fondu à i pedicammi cusì u cascu. Guariscenu l'ore è pigliate l'ochji.
  5. Per visu più bella, pudete fà varios vaghjime.

Queddi di assicurà u nostru Santa Claus in u trineu, aghjunghje rimane à u cervu è un saccu cù rigali.