A prucedura per u divorziu in presenza di un zitellu minori

Sfurtunatamente, un gran numaru di spunenti oghje a facenu a decisione di divorziallu, è ùn sò micca sempre in cunnessu. Pudete esse difficiuli di fà, soprattuttu s'ellu ci hè unu o più picciriddi in a famiglia. In questu articulu, vi diceremu chì u procedimentu di u divorziu esse realizatu in a presenza di un zitellu minori, è chì funziunalità specifiche pò esse involucrati in casi diversi.

Reguli generali per u divorziu in presenza di i zitelli minori

U prucedimentu generale per u divorziu in a presenza di i figlioli sottumessi implica l'applicazione di unu di i cagiuni à u judiciary. E ùn importa micca se i genitori puderanu accuncià tranquillamente o averebbe sfarenti diffirenzii. Per trasfirimentu di u casu à a tribunale, ùn avete micca solu di scrivite una dumanda è recicla un gran nùmmuru di documenti diffirenti, ma ancu pagà in anticipu u tarifu statali.

Sì e dui bustuli accunsenu un divorziu, ùn si sò micca diventeranu capunanzu è puderanu accunsintà chì quelli chì i figlioli residen in più tardi, u prucessu legale generalmente passa assai rapidamente. In a maiò parte di i casi, durante a prima reunione, a corte proposa pensà à novu è dà i partiti cù 3 mesi in ghjucà. Dopu stu tempu, se i cômagi ùn anu micca cambiatu u mo coru, u tribunale facenu a decisione di annunzià u so matrimoniu è si abbandunate i zitelli sottumessi à a so mamma o u babbu.

Sicondu a ligislazzioni di Ucraina, se nuddu disputa u ghjudiziu, vene in valtu deci ghjorni dopu. In a Federazione Russa, i partiti sò datu l'oppurtunità di sfida à a decisione presagata da a corte in 30 di ghjorni da a data di a so proclamazione. Dopu à annunzià u periodu specificu, o dopu chì u casu hè studiatu cù l'instance appellate, a donna o u maritu d'avè riceviu una copia certificata è cummossa di a decisione di u tribunale, da a quale pudere applicà à u registratu per issuà un certificatu di divorziu. Spessu, a corte si stende un extractu da a parte operativa di a decisione à u dipartimentu di l'amministrativu di u registru, induve u matrimoniu hè statu registratu entre i cô esi, per fà cambiamenti in l'attu di scrittura.

In a presenza di disputable issues relacionats à u locu di residenza di un zitellu minori o una retazione di pruprietà cumune, u prucessu di divorziu si face più complicatu. In questa situazione, u ghjudice, hà studiatu e tutte l'evidenza è l'argumenti chì ogni unu di i partiti prisentanu, adopta una decisione, avè cuntatu tutte e normi currente di e reguli è e lege. In a so parti operativa ghjè nurmale indicatu micca solu cù quale u figliolu è a figliola sarà, ma ancu comu, è ancu in quale ammontu l'alimoniu di u sicondu cònju u deve esse pagatu.

Regoli per u divorziu cù i zitelli minimi à l'uffiziu di registratu

Ci hè parechje circustanzi eccezziunale in quale u matrimoniu pò esse finitu senza prucessu, anchi a presenza di figlioli sottumessi. Allora, a cumpetenza di l'uffizii di u registratu civili hè di cunzidiri l'appiicazioni di u citadinu di divorzià in tali situazioni:

Qualchid matrimonii

Duranti l'iniziu di u divorziu, hè necessariu di piglià in certu funziunalità di u prucessu:

  1. Se u zitellu ùn hà micca volta un annu, è ancu se a donna hè in una position "interessante", u procedimentu di divorziu pò esse iniziatu solu nantu à a so iniziione.
  2. Sì u zitellu ùn era micca 3 anni, a donna hà u drittu per esigene chì u maritu conserva pensione alimenta, cumpresu u so mantenimentu.
  3. S'ellu ci hè un incapacitate nicu in a famiglia, u babbu chì stà vicinu hà dettu a pagazione per u mantenimentu di u zitellu è a so mamma finu à l'età di 18 anni.