Criaturi Magichi

Magia o mitulugia?

In parechji culturi, religioni è mitulugia, esistiau è esistiu in a mo tempi una cuncepimentu storicu di cunfurmà di l'esseri magichi, pari, ùn deve micca cunfunditu cù l'esseri miti, ma ùn hè micca impositu definisce in un'equu. Forsi, a magicu, hè pussibile attribuisce i corsi chì anu representatu, chì, un modu o un altru, currispondenu cù accenti magichi. In ogni casu, pudemu cuncurdate dì chì parleranu di esse representati da l'omu, è micca esistenti in u mondu di l'uttene materiali. Si qualchissia pensa diversu, fate pruvà troppu almenu e scritte biològichi-morfològichi di e cose (o a so carcassi formalizate o parte di i corpi).


In u tipu di criaturi maggichi

Tutte e mitologie indipendenti è e religione politeistichi anu idee per l'esseri maggichi è mitichi, cumpostu parechje listi è classificazioni di queste. Hàbbenu cumpresi u zoomorphic (semi-animale) è teramorficu (cioè, cù signali di variate deformità). Quasi tutti i diu di l'Egiziani, certi titani di e mitologie antica, chinesa, indiana e d'autri mitulugia anu funziunalità simili. In paganismu, in religioni monoteistichi è di certi altri credenze muderni, ci sò pervisioni di angeli, diversi spiriti inchiuli, eserciti energetichi, chì ponu esse chjamati zoomorfichi, à terramorfi è à nuzione antropomorfa. Cusì, pudemu discendenu chì ancu e monoteistenu e religioni moderni sviluppati sò, in certi modi, syncretic.

In parechji culturi è sistemi di representazione storica, i raghji attuali hè ancu cunzidiettu in qualchì sensu criaturine magicu, per esempiu, i misgi (no solu l'omi bianchi). I catani pensanu chì esisti in dui monde à una volta. Inoltre, criaturi mitichi in rapprisentanu europei cunziddiranu cani negri, coralli, galline negru è parechji altri animali di culore negru. U culore nìttimu sicondu a vista di l'eurupei hè assuciatu à a morte, quella hè una transizione à un altru mondu.

Per pruvucalli o micca fà?

Shamani, e persone chì si cunsidereghja witches, maghi è maghi, puderanu chjamà i ghjè magichi, cum'è questi chì sinceramente creanu, è quelli chì ùn credi micca. In altri dritti, assai di l'appuntamenti "esperti" in u spaziu dubious di a magia è di a perversione extrasensorial sò chjappi. È di quelli chì sinceramente crede in ciò ch'elli fate, ùn tutti ùn ponu fà veramente qualcosa, solu à "pulverificà i so motini" cun qualchì diploma di destreza è grazia. Ùn ci vole micca, però, crede chì tutti l'affirmazioni di i magichi ùn anu un sensu è "bullshit". Dopu tuttu, l'imaghjini di questi creeri riferenu à l'idee stabile chì e persone anu sviluppatu, è spessu si ponu riferite à l'inconsciente culletivu o à u subconsciousu (è queste sò i dipartimenti mentali di ogni persona razova).

Allora, ùn pruvate di chjamà criaturi maggichi (serà necessariu - elle pareanu). E se a tali retazioni hè stata trova assai cura. Forsi queste anu ancu avè cunsevutu un psiculogicu benedizicu o psichiatricu (sicondu u gradu di a rialtà di l'eventu) o esse ghjustu di l'alba.