U filu di Ariadne - chì hè Ariadne in a mitulugia greca?

A fraseulugia "u filu di Ariadne" hè vinutu da a storia di i Hellenes è si mantene a so impurtanza finu à u sèculu prisente. Da i miti greci, hè cunnisciutu chì a bella Ariadne incù l'aiutu di una bola creò un modu di u labirintu, perchè u sicuru nome di stu fille hè guiding. Quali hà fattu sta ragazza salva, è per chì i dii di l'Olympius intervene in u so destinazione?

Chì significanu l'espressione "filu di Ariadne"?

A fraseulugia "U filu di Ariadne" hè unu di e pochi chì ùn hà micca cambiatu u so significatu annantu à i seculi. A storia di Teseiu, à quale u filu di guidà di Ariadne hà aiutu à surtite da u labirintu, hè a megliaghjazione di u significatu di sta espressione. I so figurativu chì significava i linguisti spieghe cumu:

Quale hè Ariadne in a mitulugia greca?

Arianna in a mitulugia - figlia di u capu di Creta Minos è Pasifae, hè stata fatta in l'isula. Inggiutu a ligenda, grazi a l'intervinzioni in u destinu di u grandi erculu di a Grecia Teseiu. A zitella hà aiutu à u pruvucariu fora di u labirintu, induve battèsimu u mostru, chì era sacrificatu à i persone. Ralizziate ch'elli saldanu da l'ira di u regnu, l'amanti fughjenu à Atena, à u babbu di Teseiu. Ma allura i deuses di l'Olimpi interferiscenu in a destinazione di a ragazza. Ci hè parechje versioni nantu à u distinu di u salvezza di l'eroi:

  1. I deuses urdinò à Teseiu per lascià a ragazza in l'isula di Naxos, induva hè statu uccisu da a freccia di a dea di caccia Artemisa.
  2. Quandu u vincitoriu di u Minotauru aterò Arianna in Naxos, fù sceltu per u diu Dionisiu. Dedicò una bella corona di diamanti, una legenda hè statu priservatu, suppostamente dicendu una decorazione hè guardata in u celu, cum'è a custellazione di a Corona di l'Irlanda.
  3. Teseiu scappò di Creta solu, è Ariadne mortu in penevamentu, a so tomba era in a cunfinazione di Afrodite durante un longu tempu.

Miti di a Grezia - A fila di Ariadne

U mitu di Ariadne hè parti di u mitu di l'eseguitu di Teseiu, unu di i più erudite famose di l'epica greca. U so babbu era chjamatu ancu u re di Atene, Egeia, è u diu Poseidonu . U rè di Ateni anchissi u zitellu cù a so mamma in a citadella di Trezeni, è hà urdinatu ch'ellu fussi mandatu quand'ellu ghjunghjenu a so adulta. À a strada di u so babbu, u ghjovanu hà fattu assai sfrutti, era principeu prumessu.

Chì ghjè u filu di Ariadna?

U mituu conta di l'atti heroica di Teseiu, chì si n'andò in Creta per vince u Minotauru. U monstruu ogni annu esse dumandatu e vittimi di sette ghjovani. Perchè ùn ùn sparisce micca, hè stata guardata in un labirintu fattu di u grandi scientist Dedalu. A figliola di u rè Krit Ariadne cagiunò à Teseu è hà riesgatu à aiutà, ancu s'elli hà dettu avete chì pruvucà a furia di u capitu.

A zitella sapia chì ancu se l'eroi scunfete u Minotauru, ùn pudia micca esse u labirintu. Cumu l'Arianna aiuta Teseiu? Sicurizate hà datu u ballu di filu. Brave hà attaccatu un filu vicinu à l'entrée à a galleria è micca riflette nantu à a strada. Battling the monstre, l'eroi in questa strata puderia retroceder è tutti quelli cunvinde à a vittima da u Minotauru. A fila di Ariadne hè un modu da una situazione difficili, hà avvutatu a strada, per questu hè chjamatu ancu una lumera di guidare.

Arianna è Teseiu - u mitu

Hè cume chì Teseiu è Arianna sò l'eroi di a legenda di valutà, d'amore è di sacrifiziu. Ma sicondu una di e versioni, l'amore per Teseiu hè natu in u core di a principessa di a dea di a bellezza Afrodite, chì piacia l'eroi. Sicondu una altra versione, u Minotauru era u fratellu di Ariadne, chì si vargugnò è teme à a famiglia, ùn anu micca vulsutu à esse ligati à i ruled di Creta. Questa era a raggiuni chì a princesa decide di aiutà l'eroi: per truvà u so maritu è ​​surtite da l'isula.

Certi ghjunti grechi argumentaru chì Ariadne presuppò avviate u bravu omu micca solu una bola di filamenti, ma ancu una spada invincible di u so babbu, solu l'arma puderia ghjunghje da un mostru. È quandu l'amanti torna da u mari à Atena, u Regnu Minossu dumannò à i dii di ritornu a so figliola, è a bellezza fù rapitu da a nave. In represà à Teseu, una vela bianchica hè ghjunta à u mari, chì era di diventà un signu di vittoria per u Regulu d'Ateni. Videndu annantu à l'orizzu un culore negru, u pricò cun piacè di a roccia, è u rè pruclamatu l'héliu di Teseiu.