Thanatos - u diu di a morte in a mitulugia

L'imaghjini di morte durante seculi stà mantenu attrattiva per a cultura è l'arti. Molti di i caratteri venenu da l'antichità, è di elle, l'anticu grecu Thanatose, chì era imaginatu cum'è una ghjuvenu cunghjunta in un capu, cù una torch extinguished in manu. Hà personificatu l'estinzioni di a vita.

Chì hè Thanatos?

In un sensu generale, u mumentu hè u disiu per morte per un nivellu instinctivu è a so personificazione. U terminu vinianu da u nome di una divinità antica, cunnisciuta ancu com'è Fanati, Tanat è Fan, chì u cultu eranu di parechji seculi in Sparta. Da a lingua greca antica, u so nome si traduce per "morte" (thanatos). L'imaghja era riflittendu micca solu in a mitulugia, ma ancu in l'arti, psiculugia è psicoanalisi. U cuncettu hè parechje significati.

Thanatos in filusufìa

Da u puntu di vista di a filusufìa, u mumentu hè un attrattu à l'autodestruczione, a descomposta è a disintigrazzioni. In juncu cù a vita, Eros, u cuncettu hè una parte integrante di l'essence. Ùn importa micca quantu una persona interpreta a so morti è ùn pò micca representà a vita di l' oltre , ellu sempre pensa solu per a prumove a vita è a migliura. I riflessioni filosfichi nantu à u tema di a morte perchè più di un seculu. Hè un oghjettu persunale di u pensamentu umanu. Fighte attenzione à u mumentu fù nutatu in parechje periudi:

In a filusufia russa, u muvimentu di muletazioni interdisciplinariu analizeghja stu prublema. Dapoi anni 1990, l'Associazione di Thanatologi in San Petesburgo publicou l'almanac "Figures di Thanatos". I prublemi di a publicazione sò dinò:

Thanatos in Psiculugia

In u XXu seculu, l'idee filosofichi di Schopenhauer è a teoria biologica di Weismann permette a furmà l'imaghjini di morte è parechji forzi. A risposta à a quistione di ciò chì hè a cundanna in psiculugia era cercata per i psicanalisti prominenti: E. Weiss, P. Federn, M. Klein, Z. Freud è àutri, u psichiatru austriaco Wilheim Steeckel introduciu u cuncettu è a definizione di u termu. A lotta di a vita è di u mortu, l'agressione è a distruzione hè fundamentali. Hè a basa di l'esistenza di l'omu è a so attività mentale. Sti dui fenomeni cuntrariu sò duppiti è sopra i nomi di i dii grechi in psiculugia.

Eros è Thanatos sicondu Freud

U psicoanalista Sigmund Freud accumpuso dui instinti, l'instinct - di vita è morte. A vulintà di u primu cunprime Eros - l'instinutu di l'autore cunzentazione è a sexualità. Thanatos sicondu Freud hè cusì forte è funzioni nantu à a basa di l'energia libido. Pò esse di dui tipi:

  1. Hè destinatu à e persone è diversi oggetti, è poi hà a forma di l'azzioni destrutiva, per esempiu, u vandali, sadismu, etc.
  2. Focusu nantu à sè stessu. Hè un instincu hè spressu in masochismu è tentini suicidi.

In u so travagliu "I è questu" (1923), Freud insistia chì in a psyche ci hè una lotta constante trà dui drives. Thanatos è Eros fucalizza à l'altri, è trà i dui instinti hè u "I" di l'omu. Eros hè un violator de tranquillità è obey the principle of pleasure. E l'instinti "mortali" tendenu per restà è attrae l'individuu.

Thanatos - Mitulugia

In u mitu grecu, i persone circonu à risponde à e dumande excitante, per capì. Allora l'"avversu" di Eros fu lu pruduttu di a bughjura. A dea di a notte, a mamma di Thanatos, hà avutu u nome Nyukta ("notte") personificatu a tènebre chì vende cù u sole. Da u diu di a fiorenza eterna, Erebus, Nyukta hà datu nascita à i figlioli è e figliole. Chì era u Diu di a morte. Hè stata figurata in i riti di Hèrcules (sottu u nome di Tanat) è Sísifu. Hè citatitu in Teogunia di Teogunia, in l'Iliadi d'Omeru è in altre ligie antica. Ddiu avia a so propria iglesia in Sparta, è a so fàccia hè stata rapida per esse riffita nantu à l'urni.

Quale hè Thanatos?

In l'artu grecu anticu, u diu di Thanatos appareru in diverse imagines, ma tutti sò attrattivi, cunziddi chì u personale personificà. Comu regula, hè rapprisintatu cum'è:

U locu di a so casa - Tartaru è u ghjovanu hè vicinu à u tronu di Aida. A ghjente u messageru di a fine hè in u mumentu stessu chì u terminu di a vita, medite da a divinità di u destinu finisci. U missaghjeru di Une fessi un pezzu di capelli di u capu di "cunfurmatu" è ponza a so anima in u regnu di i morti. Li greci antichi credivanu chì un pocu di Tanat faci una seconda chance à a vita.

Thanatos e Hypnos

Sicondu a legenda, Thanatos, u diu di a morte, avia un fratellu gemello di Hypnos, è e so imagine sò inseparabuli. In certi oggetti di l'arti è l'articuli, ponu vede cum'è bianchi è bianchi. Sicondu a legenda, Hypnos hà sempre avutu a morte è hà fattu un sognu nantu à e so ale. Calm, supportive di tutti, u frateddu di Thanatos anu sorprendentemente distintu di ellu. Sì a morte aborreva i dui omi è i dii, Hypnos hè statu trattatu cù cordiale. In particulari era amatu di i Musi. I figlioli di Nyukta è Erebus purtonu valori diffirenti per l'omu, ma l'impurtanza di ognuna ùn pò esse micca scunfitta.

Sigmund Freud hà dettu: "L'ugettu di a vita hè a morte". Sicondu i ghjudìzii di u grande psicanalista, l'attrazione à a distruzzioni è a distruzioni hè un fenomenu normalu. Inutili, cumu si spieganu cunflitti militari normali? Grazie à Eros - l'instinctu di vita, a cultura è u standard di a vita di a vita si sviluppa. E persone interagisce cù l'altri, formi gruppi: a famiglia, a cumunità, l'statu. Ma a propensità per l'agressione, a crueltatia è a distruzzione prima o dopu si pò piglià. Dopu un altru instinctu hè inclusu, Thanatos. Cù morte ùn puderete micca chjostà, ma ùn deveru micca scurdatu.