Dea Lakshmi

A dea Lakshmi hè a patrona di a prusperità, a ricchezza è a fortuna. Per l'abitanti di l'India, hà statu l'embodiment di gràzia è incantu. Parechje cunsebbe cum'è a moglia di Vishnu. Ci hè una parolla chì tutti chì anu addeva, anu prutezzione di diversi prublemi. Ci hè parechje scelte chì scrive l'aparicio di Lakshmi. Sicondu u mitu più struitu, hè natu da un loto d'oru chì si sviluppau sopra a testa di Narayana. Era questu fugliale chì hè diventatu u so simbulu. Hè ciatu un altru nome - Kamala, quella hè a dea di lotus.

Indienne, dea di a pruspirità è a fiera Lakshmi

A dea di luna hè spessu identifie cù generosità è bellezza. U cumpagnu principali di Lakshmi nantu à a terra hè di fà tutti i ghjente felice. Hindu cite chì, se tuttu hè bonu in a famiglia è ci hè prosperità, a ghjente di a ricchezza si stalla in casa. Quandu hà sviluppatu i prublemi è a pobrezia era un segnu chì Lakshmi avia partutu.

A dea di u soldi Lakshmi hè una bella ragazza chì pò avè dui, quattru o ottu mani. À parechji imagine, ella si stalla nantu à lotus è possu a fioritura in i so mani superiore, chì simbulizeghja i mondi, è u diploma di a so divulgazione indicanu a staghjoni di l'evoluzione. A manu davanti hè plegada in un gestu di benedizzione chì dà a bona Divina. Ci hè ancu rapprisentanu induve in e mani di a dea esistenu altre oggetti:

  1. Frutti indicance ciò chì era assicuratu duranti a vita. Hindu cridite chì, si ùn avete micca u locu di a dea di a pruspirità Lakshmi, allora un qualchì sforzu ùn porta micca risultati.
  2. U coccu, chì hè stata di trè parte, hè un simbulu di i trè livelli di creazione: grossu, sutile è causale.
  3. Forsi la dea possu una grenada o una citra, chì indetta diverse mondi.
  4. U fruttu di u bileu significa moksha, u fruttu principalu di a vita spirituale.
  5. Lakshmi pò fà piglià un navi cù l'ambrosia è questu indetta chì pò dà una felicità è a immortalità di una persona.

In u corpu, ella possu guerri di lotusi. À ogni latu di Lakshmi ci sò elefanti chì l'acqua cù acqua da i pignotti. Ci sò diverse versioni di u culore di a pelle di sta dea, chì hà un certu valore:

Lakshmi si move à u civettu. Sicondu i miti, questu pezzu, chì ùn dorme di notte, prutege u restu. Ci sò celebrenzii dedicati à a diza multi-armatu Lakshmi. Per esempiu, in u vacanze Navarati, chì dura deci ghjorni, u secunimu festa di i trè ghjorni hè dedicatu à Lakshmi. Eccu simbulizeghja u fattu chì i primi trè ghjorni a dea Kali purifica i cori di i persone, è da trè ghjorni Lakshmi imba l'anima cù virtuti differenti.

Cù a dea di a prusperità, u festival di Diwali hè ancu associatu. In questa ghjurnata, e persone lampate e di pusterite di focu dedicate à Lakshmi. L'essenza di sta celebrazione hè chì a dea circà un locu ideale per rinfriscà, perchè andarà à e case di e persone ordinariu è dà u so benessiri.

Cumu aiutà aiutu è guadagnà u favore di Lakshmi?

In Feng Shui, ci sò cunsiglii detallati nantu à cumu currettamente di situà a statua di a dea di u benessimu, per migliurà a situazione finanziaria è dà bona furtuna. U postu ideali per Lakshmi hè un studiu o un salottu, perchè sti locali sò rilatati à a prosperità. Assicuratevi cunzidirte chì a statuette deve esse in a zona di patrimoniu in u sudeste. Per stabiliscia cuntattu cù Lakshmi è allistere u so supportu, unu deve meditate o mantras chante. Quandu si combina e duie opulentai, l'effettu risorse assai. U mantra principalu di a dea hè:

OM HRIM SHRIM LAKSHMI BYO NAMAH.