I mondiali paralleli sò prova d'esistenza, quantu mondi paralelli esistenu?

I mondiali paralleli hà attraversu migghiori di circadori, hà digià statu pruvatu chì esse una realità chì esiste in parallelu. A fisica di l'u spaziu pò esse parechje, è l'altru, hè una maghjeria è a magia, in un altru tempu flussi. A ghjente chì hà sappiutu à truvà spicialmente un portali à u mondu parallelu ùn hà micca duratu longu, è in altri riflessione solu l'ore passani.

Mundu Parallelo - chì hè?

L'idea chì ci sò parechni mondi era avanzatu da l'antichi filosofi Democritus, Metodore di Chios è Epicuro. Puderete, i scientifichi derivavanu a stessa teuria, basata nantu à u principiu di l'isonomia è uguali. Li liggi di a fisica sustennu ca tutte e so misurazioni sò cunnessi da i toni di fotò, questu permetterà di trasfurmà, senza distorsioni di a liggi di conservazione energetica. Ci hè e versioni nantu à tali portali:

  1. A porta à un altru mondu s'aprenze in "fossi negra", cum'è queste sò funnels that drag out matter.
  2. Hè pussibule di apre u portal à un mondu parallelu cù mudelli riffizionati cù cuncetazione di diverse specchi. E so superfici di pedra si truvaru vicinu à i piramide tibetanu, quandu i membri di l'espieri facennenu à vede in una realta diverse.

Mundelli paralleli - evidenza d'esistenza

Per parechji anni, i scientifichi anu strufinci forti in disputi: sò i mondi parallelamenti? L'studiu seriu di u prublema hè stallatu à a fine di u seculu passatu, quandu u scientificante Hugh Everett publicò u materiale di u so travagliu scientificu, chì dà a furmulazione di a meccanica di furmatu da a cunnizzioni di i stati. U fisicu fù u primu a nutà e disputa trà l'onda è di a formula di matrice chì formanu a basa di a teoria di u Multiversu:

  1. Durante u prucessu di selezzione, tutte e so pussibbilitati sò ricunnisciuti.
  2. Ogni scelta hè diffeenti di l'altri, perchè elabureghja in una altra riflessione.
  3. Ùn importa micca quellu chì face a scelta: l'elettore o persona.

A tiurìa deducatu da i fisici nantu à l'esistenza di assai mondi hà chjamatu a teoria di i superstring ou a teoria di u Multiversu. Parapsychologues, per u so parte, sustate chì ci sò più di 40 portali in u mondu in altri dimenisuni, 4 d'elli in Australia, 7 in i US è 1 in Russia, in l'area di Gelendzhik, in a mo mine. Ci hè una evidenza chì un ghjovanu cumpagnu chì hà dicisu di falà per esse una semana, ma si cullà nantu à staghjunà hè digià vicinu, è nunda di succorsu per l'incidente.

Quante mondi paralelli existenu?

I fisici sò suggerenu chì l'esistenza di mondi paralelli confirmenu a tiuria di i superstring. Ci hè chì mostra chì tutti l'elementi di u mondu sò di i filamenti vibratori è e membranes energeticas. Sicondu sta teoria, altri mettezioni ponnu èssiri cuntatu da 10 à u 100 graffi à 10 à i 500 studiente. I matematichi anu a so evidenza. Se spaziu dui dimensioni sò coexistini linii paralleli, è in pianos tridimensionali, in parallelu, in spazii tridimensionali di quadri dimensioni è paralelli.

Chì parle di u mondu parallelu?

Per discrinu i mundeli paralleli, i scentifichi trovanu difficiule di attraversà paralelli, è hè difficiule di visità questa riflessione per a fine di l'espirienza. In questa mena, pudete fà cunfidenza solu di e parolle di e teste. In a so visione, i mondi paralelli sò:

L'unicu ciò chì i discurizzioni sò sìmuli è in un corpu forte di lumine, chì si manifesta da u vacu. Fenomenu simili vinìanu vistuti da i scientisti in i piramidi di i faraoni, i riciclubini derivati ​​a versione chì i cumpresi sò cuparti di alaichi unichi chì brillanu à u scuru. Quandu pruvate di crepacori u sole, l'alimei disolbatu, ùn ponu esse investigati, per quessa, ùn hè micca datu exactu.

Cumu ghjunghje à u munnu parallelu?

Viaghjà à u mundimentu paralleli hè unu di i scrittori di a scola scientifica è u sognu di parechji abitanti di a Terra. Sicondu teòrichi, a via più faciule hè un sònniu in quale l'informazioni hè stata rimbursatu è trasmessa parechji volte megliusamente di a realità. Se parlemu di u cilestu cusì, a situazione hè un pocu diffirenti. Sicondu esotericistichi, hè pussibule ghjunghje à un altru munnu, ma hè assai periculosu, postu chì l'altru natura di i radiatevuli pò influenzallu in a struttura di u cervu umanu. Ma di prucessu è di errore, parechji metudi sò stati sviluppati chì vi aiuterà per fate stu viaghju:

  1. Un sonnu cuscienti , chì implica a disconnexione di a cuscenza è l'immersione in altre realità.
  2. Meditation . I metudi sò simili.
  3. Utilizà un ispizzu . Dapoi u tempu anticu, magali hanu fattu per sti rituli spiciali.
  4. À u elevatore . A transizione hè azione megliu in a notte, solu, u numaru di i pavimenti sò pressed in una certa seqüència.

Criaturi di i mondi paralelli

Chì sò mondiali paralleli, chì hè quì, hè difficiuli di dì. Ma l'esse da una altra riflette di a rialità in tutti i tempi hà osservatu una grande varietà. Ùn hè solu di l'humanoidi. I casu più famose di i cumenti sò:

  1. 93 anni. In Roma, i genti vittiru un globu ghjustu globu chì chjappà in u celu.
  2. 235 anni. In a Cina, i beligeranti vìdenu una gran bola scarlatta, chì tiravanu i rai in forma di daggers, moved d'u nordu à u sudu.
  3. 848 anni. I Franceschi avianu vistu oggetti in u celu chì parevanu cigarru luminosu.

Parechji ricercati tendenu à cuncepillu criaturas da altri mundeli com'è erume di i cunti di fata è i leggiani, perchè l'anu, l'elfu è l'omu lupu sò ancu pussibuli criaturi di una nova realta. Questa lista includenu ancu:

Cinesi nantu à mondi paralelli

Ci sò assai pelle di mondiali paralleli, direttori è scrittori chjamati u geniru di fantasia. Allora u mondu hè ripresentante cum'è parte di u multiversu. Vede nantu à mondi parallelu cum'è tutte e categurie di spectreri. Cinema Popular:

  1. "Paralesimu Munnii" (2011, Canada) - aventura, fantasia.
  2. "Le Chronicles of Narnia" (2005, USA) - pura fantasia.
  3. "Sliding" (1995-2000, USA) hè una seria, vicinu à a scienza.
  4. "U tempore tremendu" (2011, USA) - aventura, fantasia, thriller.
  5. "Verbo" (2011, Spagna) - una fantasia.

Books di mondiali paralleli

Ci hè un munnu parallelu nantu à a terra? - A risposta à sta pregunta hè stata scumessa da i scrittori for longa ora. I so primi lighjendi nantu à i Jardini Paradisu, Infernusi, Olimpu è Valhalla fallenu in questa categoria di a storia di i mondiali paralleli. Un cuncertu concettu di l'esistenza di altri dimenisuni venenu digià in u XIX sèculu, cù a manu ligera di Herbert Wells. In a literatura moderna sò parechji centesimi novelli nantu à i muvimenti in u tempu, ma i pioneifici chjamanu tali classici:

  1. Herbert Wells, "A Porta in A Muralla".
  2. Herbert Dent, "L'imperatore di u Paese" Se ".
  3. Veniamin Hirschgorn, "Uncérimau Rumanu".
  4. Jorge Borges, "U ghjianu di i diversi pistes".
  5. U "mundo multiplu" hè un cicu di stori fantastichi.
  6. "E Chronicles of Amber" - u riflessu più vivu di l'altri dimenisuni in a literatura.