U Diu indianu di Ganesha

U diu Indianu Ganesha era patronu di a ricchezza. Grazie à i so putenzi, aiutau e persone chì facenu tuttu u so successu in a vita. I ritrattu in ghjocu di sentu à una rata o ella semplice l'accumpagnò, chì simbolizza a impudenza. I carattaristichi di u diu era una testa di l'elefante, una gran panache è quattru armi. Ganesha avia solu un tonu. Ci hè ancu e opciones chì questu diescu hà sei, ottu e ancu 32 mani.

Chì hè cunnisciutu di u Diu di India Ganesha?

U diu di l'abbundanza hà intrutu in u capu di Shiva, ma era u patronu di u panteistoni più basso. Perchè anu più spessu reticulatu Ganesha cù quattru mani, cuntene un importante simbulu è attributi di u diu. In l'arma di sopra l'altru, era un lotu è un trident, a terza apertura hè stata aperta cù u palmu di a manu, è a quarta era rapprisentata, cum'è s'ellu ci hà cuncipitu, ma di volte ci pudia cuntene una dolce bola di farina d'arba. In u cinturione hè a serpente di Ganesha, chì hè un simbulu d'energia. In u troncu di u diu di l' abbundanza, puderia esse un dolce. Grazie à i so ochji, u Diu di a saviezza Ganesha sintì parlà tutti e dumande di e persone. U diu era più spessu aiutatu da artisansi è di persone cuncipitu in a creatività, a scienza è l'affari.

A significazione di Diu Ganesha in Feng Shui

In u feng shui, i stati di sta deitati sò assai populari. Sò cunsigliati di avè a migliurà a so cundizione materieali è alcanza a destra in vita. Ci hè una parolla chì u più grande di a dimensione di una figurina, u più putere chì hà. Pò esse fattu di diversi materiali: legnu, bronzu, cobre è ancu di pedichi preziosi. A più impurtante hè vede l'essenza vera di a statua è trattà cù rispettu. Per attivà a statuette è dumandate à Ganesha per aiutu, avete bisognu di strisce u so stomacu o palme di dirittu. Hè ricumandemu per fà i rigali à a divinità, hè abbastanza per fà u mondu chinu o documenti vicinu.