"Dovga" - a ricetta

Dogu hè un insanatu cusì diliziosu à Azerbaijani. Sò perfezione per un ghjornu calore agguertu, è per una sera di ghiaccio fridusa. Portonu a vostra attenzione a ricetta per a cucina Dovgi, chì certamenti ti sorpresa a vostra famiglia è amichi.

"Dovga" in Azerbaijani - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Cumu cunfurzarè a so casa? Allora, prima, avemu appricatu chicchi cù voi. Per fà quessa, trasfurmassi in acqua fria è lasciate da circa 5-6 ore. Dopu ch'ellu sappassi, un oliu ojeale, rinfriscà, aghjunghje in una paleta e coguanu finu à quasi manghjonu nantu à u caldu bellu cù l'ùtre chjusu. Agghiunce u sali à u gustu.

U mutton hè cungiatu, scumpressu tutte l'ossi da carne è tagliate in pezzi chjucchi è finti. A cipressioni sò puliti è tagliate per un macinatu di carne. Sceglite, aghjunghje l'aghju, cipolle, u salinu è a pepite. Mettite tuttu ciò chì à cose è aghjunghje spicesi à u meri. Da a massa di a carne, pudemu scopre small meatballs.

In un pailimentu profittu per acqua fridda in frigia, poni à un focu purtatu è porte à foglie. Allora accumpèghjanu i purpetti in l'acqua è fassi fraschetti à circa 10 minuti. Cogliu i boli di carne cun cura di u calzu, è fate u matzoni in u panu vacante , a ricetta di u quale hè nantu à u situ, a farina di granu. Coglie oliu nantu à u focu luntanu, è muvimenti sempri. Allora aghjunghjene i chini, u rossu, mandurini, calde, foglie finamente chopped e sorrel. Portonu u cuntenutu per fogghiu, fate u focu è cocciau finu à prestu. À u tavulu, u "Dovga" di u culuniale di l'azzurru hè servitu in una forma chilled, sirvintulu di listessa manera chì u cordellu d'agnellu - lavash, un vetro di vodka, pimento è verbe.