Biscotti: ricetta

Biscotti biscotti italiani o biscotti di Prato (da a biscottu di lingua italiana traduciutu literale com'è "duie alimenti furnitu") hè un pruduttu assai cunfettu in assai paesi, chì hè un biscottu d'una forma longu è ligne curvatu.

Un pocu di storia

U primu menzu di una cookie, simile à biscotti italiani, hè sempre truvatu in Plinu l'Ancien. I cookies erani parti di a dieta di legumendi rumani, cusì esse cunsigliu durante a guerra è viaghjà. Sicondu i stòrici, per a prima volta, biscotti italiani hè stufa in u XIII seculu in a cità di Prato (Toscane). Biscotti hè stata a pastiglia piacevule di u famusu marinare è scupertu di l'America - Christopher Columbus. Columbus hà cunservatu biscotti per voyages longu in mari. Ci sò parechji tippi è varietà di biscotti, per esempiu, biscotti d'amanduli è ancu di classificazione (cuglie i dete) biscotti di chocca. Hè cunnisciutu ancu una varietà di biscotti cantucci o cantuchini ("scoglii petite").

Cumu preparanu e biscotti?

Biscotti hè fatta di farina di granu, ova, mantra è zuccheru, in a versione originale clàssica - cù l'aghjunzione di l'amanduli rossi. Oghje, altri frutti sò usati, è ancu frutte seccu è chocolate. Prima da a pasta addetta un torniquet in a forma di un pagnu bagnu, chì hè furnitu, cut in fette è seccu in un furnu. Pudete pudeti biscotti in u chocolate frettu dopu pudendu. Un biscotti prestu preparatu pò esse almacenatu senza perdita di qualità per almenu 3-4 mesi.

Dopu qualchi sutilzzii

Siccomu biscotti hè un biscuit seccu, hè spessu sirvutu cù un bevande: in Italia - cun vinu di u postu (Muscat, Muscatel, Vermut è altre), in America - cun tè o cafe. Biscotti prestu hè stati usatu cum'è unu di l'ingredienti in una varietà di platti tradiziunali, per esempiu, in a cucina catalana, biscotti hè parti di i pezzi cum'è u rossu cù i sardi è u cunellu cù i caracili. Inoltre, biscotti hè utilizzatu per fà salsa cù cipudine chì acompanyanu un ànecu è un mandibula rilluta.

Ricetta di Biscotti

Cusì, amandula biscotti, una ricetta cù Amaretto.

Ingredients:

Preparazione:

Sì l'amanduli sò crudi - fighjenu i nucleoli in una padedda secca nantu à u focu medium-low. Per ùn ùn brusgià, attivamu a spatula. Cool and chop in ogni modu convenient (coffee grinder, blender, altru). A farina di granu deve esse sciuata, aghjunghjendu a soda estinta, u zuccheru, un pocu di salinu è e caschi naturali. In un cuntainé separé, batte l'ova cù a veliura, u licore è a castagna di aranciu. Aghjunghjite stu mezu à u mischju di u zuccherinu seccu à a castagna. Amassi à a pasta, dividite in 2 parte, da ogni pusate pane finu allargate, chì aghjunghje nantu à u focu ferrule e pozzu (pudete disseminarse oiled with paper pergamena).

Panificà

Munta à un tinte marruni negru à una temperatura di 180 ° C durante uns 50 minuti. Dopu aghjustate i pane preparatu nantu à u vostru pensu è lasciate entre frescù. Tagliate in tanzuli. Pudemu a tagliera nantu à una baking a secca è torna u situate a baking sheet in u fornu è aghjunghje (più precisamente, asciugà) à novu à una temperatura di 160-170ºє à circa 20-25 minuti. In u prucessu 1 volta torna. I biscotti rivelati deve esse permessi di crescenu è ponu esse serve à a tavula. Puderete cullà i biscotti in un cuntainer cun una tappa stretta.