Marmaris - attraversi turistiche

Marmaris hè una cità chjamata a perla di Turchia turisticu, antigamente chjamatu Fiskos, situatu 170 km di Antalya . Hà una historia assai interessante, tk. da i so fundamentu, eranu guvernati da e diverse civilizzazioni: da i Carian è l'Egizziani à i Macedoniiani è l'Ottumani. In Ashartep, in a vecchia parte di Marmaris, ci sò traccia di tutte e grande civiltà.

Quandu si va à Marmaris, intesu interessatu in ciò chì pudete vede. Piglianu o dumicilii più interessanti di Marmaris, chì valute a visita, ancu fà fà shopping in Turchia .

Fountains canter à Marmaris

Questu hè unu di i novi attraversu di Marmaris, apertu in u 2012 in a quadra, custruitu nantu à u situ di un supermecca dimustiziu. Ci sò: una fontana cantata (also called ballerina), una cascata cù sirena è una torre di reloge di Marmaris. Hè assai cunvientu chì ci sò assai banci in quale pudete vede u show di fontane di cantu in l'estate, cuminciendu à ghjunte à 21:00.

Tashkhan è u acqueddu in Marmaris

À 10 km di u centru di a cità, sò dui siti storichi di Marmaris - Tashkhan (Stone Inn) è un acueductiu custruitu in u 1522. Tashkhan hè un alloghju per i viaghjatori chì in l'antica, si scoprunu tutti quelli chì passavanu in sti paesi. A vacanza hè situata nantu à a strada chì guida à u casteddu. U Tashkhan hè stata custruita in l'usanza standard per l'architettura di l'Imperu Ottumanu cù arches eleganti in a parti suprema di u patiu.

Old fortress in Marmaris

Un altru mumentu storicu di Marmaris hè a vecchia fortizza, custruita in u 3 millenniu aC, in u core di a penisula. Avà in i so mursi hè un museu induve esistarà esibizioni. Dopu a furtizza, a vecchia città cù strade strade è numerosi vendita di ricordi vendi a vita turistica.

Marmaris Indoor Market

Un segnu di Marmaris, chì dice nantu à a storia antica è turbulente di a cità, hè Bedesten o "mercatu cubierto". Parechji buttoni offre e so invitati una varietà di merchenzie. È hè quì, in u famusu cafè Ottumanu, vi gaudirete u cafe raffinatu u tè fragranza.

Marmaris National Park

Per i turisti chì preferenu i ghjurnatoriati attivi, u Marmaris National Park serà interessanti. U parku stessu ocuva parechji rigioni di Turchia, ma a parte vicinu à Marmaris hà culligatu una larga varietà di flora è fauna. Duverezza di u so grande tamjunu, Marmaris National Park li furnisce diversi tipi d'essezione: jeep safaris, scogliu, caccia, ciclassi è cavallu, passeti di pidini in i rotti di muntagna, visitate e cose.

Tomb of Sariana in Marmaris

In Marmaris, parechji ruines di l'antichi edificatori è i più famusi di elle - a tomba di Sariana. Sarian o a mamma bianca hà visu in u XVIe seculu è era una prufetessa, chì i predizioni fussianu sempre true. Hè stata famosa per aiutà u Sultan Suleiman I in l'operazioni militari. Quandu oghji, e donne locale arrivanu à a tombia, situata in u colunieru nordu di a cità vicinu à a mezquette nòbbilita, per cunsiglii.

Caves di Marmaris

In a vicinanza di Marmaris sò parechje caves, chì ùn vi scuprite di visità. Hè a più faciule di visità a caverna fosforescente, situata vicinu à Marmaris. A visitari a caverna di Karajain, chì hè vicinu à a baia di Okluk, avete bisognu di una barca inflatable, perchè in i galerie di a caverna sò laghi subterraneani. È per visità a cave sottuigua più famosa in Marmaris Bass, necessite un travestu di u ventu. A caverna di Basa hè simplice, hè per quessa chì u principianti avvicinà, è e pezzi di i vistimenti di caccia è di i gambarè facenu i fotografi sottufiguri assai culuriti.

Pamukkale, vicinu à Marmaris

Pamukkale o "Cotton Castle" hè un monumentu naturali creatu senza l'interventu umanistivu. Ci hè un locu di pocu di minuti di Marmaris. A primavera minerale per migghiara d'anni hà sappiutu sottu u rocca Tauriana cù dipositi calcai, chì creanu cascate di nevicate è terrazze cù capanni pocu. Vi sò venenu vinuti à ridivà di parechje malatie cronica.