School manicure

Hè cunnisciutu chì l'attrativi di e donne hè custituitu parechji matessi. Questi includenu a bellezza di unghie. Per quessa, hè necessariu accustà cù a cura di u bancu di a scola. In ogni casu, in u casu di e zitelli, i prublemi ùn sò micca ghjustificate, perchè elli sò cuntenti di fà i prucessi estetici, sensu à l'altri tempi com'è petite fiancelli. Di sicuru, ùn avete micca pruibisce a pintura i vostri unti, in particulare i adolescenti. Ma in tuttu quì ci deve esse una misura - e figliole sò visitati da e istituzioni educattivi, è ci ci hè culpisce assai nantu à i unghji. Per quessa, i matri ùn anu micca avutu acquistatu di e peculiarità di manicura per i girls in a scola, chì vi permettenu micca solu di seguità a règula di cumpurtamentu in u scola, ma ancu per abituà una valore in autore.

Funzioni di manicura di u zitellu in scola

In generale, per una manicura di scola hè caratteristica, prima, a longa media di i ungi. Ùn avete micca per esce micca "sottu a razziela", sia una voglia libera, almenu un par de milimetri. Hè assai impurtante per assicurà chì a lunghizza di tutte e unghji hè a listessa, perchè chì a manicurare vi pulita.

Inoltre, per manicurare per l'adulescenti in u culleghju a stile ci deve chjappu in una forma ovale classica. Inammissible per a manicura di a ragazza hè a presenza di raffi neri sottu i unghji: a dumpiglia deve esse eliminata ogni ghjornu cù un bastone di legnu.

Per a manicura di l'istruzzioni, l'usu di lacquers culori pastel nei neutri: biancu, beige, peach, pale rosa, cafe con leche, perle, madre di perle hè caratteristica.

Cumu faciule una manicura di a scola?

Ideale per i zitelli-studenti hè a manicura di a cusidata francese , o French. Hè offrittu in qualsiasi salone di bellezza. Ma puderebbe fà per esse una manicura di scola in casa ùn hè micca difficiule. Ricumandemu chì e mo matri prime mostraranu e so fieri parechji volte di u prucedimentu per a cura di unghie, è da fà lascià fà ellu stessu.

  1. Unghie hè bisognu di vernice salvezza.
  2. Dopu avemu urganizatu fà un bagnu bagnu per i unghie, aghjunghjendu qualsiasi oliu essenziale o acqua di mare à l'acqua.
  3. Scacciate e toghji cù una bagnata, avete bisognu di rinfurzà e ribelli, rinfriscà a longu di i unghji cù u filu di u unghjetta è cura cù cura di u bastone di lignu di a cutícula.
  4. Applica un lacatu biancu nantu à i viti libretti di ogni unghje. Per cunvenzione, pudete utilizà stensilite per manicure francese. Dopu un seccudu di u biancu, tutta a superficia di e unghji deve esse applicata lacce beige, chì hè dunqua cunsigliata di coperà cun un trasparenti per affidà.

Per un occasione solenni, una bella manicura in l'a scola serà uttinutu, se nantu à a basa di una chjave francese, applicate disinni o paste pasta.