Dui imagine di Mila Jovovich per Vogue è ELLE

Un gustu di l'ELLE è u femine per Vogue sò i dui banci di Mila Jovovich, duie riviste brillanti di moda, à a vigilia di l'estrema tanticchia, u invitò à diventà a face di a tappa è cumparanu i sicreti di successu cù i lettori.

A tappa di Dicembre cù l'attrice
January Cover ELLE

I ritagliati è l'annunzii di l'interviewi sò digià pruvucatu un battazzu senza prezzione. Mila ella ammessa chì in anticipazione di u libru di u dicembre di Vogue in Portugal è l'Issue di ghjennaghju di ELLE in Russia.

L'attrìccia ùn hè mai statu temutu d'impurtanti imagine

Scola di travagliu chì Mila Jovovich hà pintava per un annu annantu.

L'attrìzia, cum'è promettia à i so cumpagnie, pruspirò à travaglià dopu à u nàscita di u sicritru figghiu. Filmà a sequenza "Resident Evil: L'ultimu Capitu", hè statu sustituitu da u pittura "Shock and Awe" è numerosi suggerimenti nantu à i pics è l'entrevista. Avà u tempu di travagliu di Mila Jovovich hà sceltu per un annu annantu, è ci hè menu menu di pocu è pocu spaziu per a famiglia. L'attrìzia conscientu si passava cusì sacrifici è, felice, u so maritu è ​​i so parenti sustenni.

Leghje ancu

Mila rende chì ùn pò micca dedicà assai tempu à e so figliole, anche ella cuntrulle a so rutina ghjurnata è l'hobbulsi à distanza. Avemu da amparà più nantu à i dati di l'entrevista per i magazines pocu dopu a publicazione ufficiale.

In u 2017 serà u Resident Evil cù a participazione di l'attrice
A Mila si spera l 'esperimenti in u travagliu