Donatella Versace vensi l'statu di Moda Icon

U luni, a ceremma di i Fashion Awards seranu postu, a lista di i premia prestiti da i rappresentanti più famose di a industria di a moda, inclusa Donatella Versace. U Cunsigliu di Moda Inglesa prumesse ufficialamenti u cuncepimentu cù u titulu di Moda Iconiu per i so servizii in a industria di a moda è u sviluppu di a marca Versace. A vigiglia di u premiu, Donatella hà datu una entrevista franca à a rivista Vogue, describendu u frère, a so attitudina in u feminismu, a fede religiosa è eco-tendenzi in u sviluppu di a moda.

U designer dissi una entrevista in a rivista Vogue

Ricunniscenza di u meritu

Questu annu per Donatella Versace diventerà una fita: prima, questu annu marcanu 20 anni, cum'è per a so rispunsabilità per u sviluppu di a rimanna di Gianni. in segundu, in u 2018 a moda casa Versace celebra u 40 anniversariu di a so fundazioni. À u quadru di dui avvenimenti Cum'è Gala 2018 sarà - un grand show cù a participazione di supermodeli di i 90i. À u salottu di Milano, ùn solu micca i prudutti giovani sò prughjettati di sdighjunu, ma ancu Carla Bruni, Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Cindy Crawford è Helena Christensen. Donatella hè aspetta per questu avvenimentu cù grandi eccitazione:

"Sò cunfidendu annunziatu, pruvatu di ùn fallu è ùn analizà ciò chì era fattu. Questu annu Cumu Gala accadiu à u mo fratellu, invaghjendu mudelli chì anu più vicinu à ellu. U annu per annunziu serà incredibile ricche, faremu un grande novu travagliu in a casa di moda. Avemu avutu travagliatu nantu à reurientazione è una tarifa per l'amica eccellenti di a produzzione. "

Donatella pensa chì u futuru dipende à una pervinzione cuscietana di l'ambiente:

"Per u" verde "- u futuru è creeu in questu! Avà, avemu bisognu di pensà à u cambià di u sistema di pruduzzione per minimizà i scambi. Avemu digià a formate una eco-cultura in a casa di a moda è ùn avemu micca esse fermu!

Modu hè spessu accusatu di mancanza di principiu è disregardeghjani di i principii murali, ma Donatella fermamenti disaccordenu cù esse dichjarazioni:

"Aghju campatu in un ambiente di profezia religiosa in l'Italia miridiunali, perchè a riligione era è hè parti di a nostra cultura è di a ghjochi. Gianni è aghju usatu ripetitu i simboli di a fede in u cuncepimentu è di mostra, lampendu in elementi di moda, ma chì ùn significheghji micca chì "belittled" a significazione di u simbolisme. Ella ci hà incuraghjitu, hà fattu noi à rivelà a ricchezza di a religione. Avemu trasferitu "religiosi" à u mondu di a vita seculare è cù tremendu sentimenti interessanti di credi, sapendu chì rresponsabbilità hè nantu à noi ".
Donatela hà 20 anni di età di a casa di a moda
Leghje ancu

U designer ùn pudia aiutà à tocà u tema di u feminismu, chì hè attivamente discutitu in ogni rivista:

"U feminismu è a moda sò sempri interconniti, i tendenzi d'ogghjera aiutanu i marchi creanu nova cullizzioni, cuncintendu nantu à e donne forti è forti. Nimu ùn sustene chì hè vistitu chì aiutanu à una donna sente più confiante. Aghju cuntentu ch'è in u nostru travagliu ci sò più ghjuchjate di talentu di ghjoculi chì anu influinatu a furmazione di a moda. Quandu a ghjente di dumandate ciò ch'elli pudia recommandé à i principianti, dicenu solu trè cosi: "Studiate. Sognu. Attuala è ùn rinuncia micca! "Tuttu hè pussibule".