Odià omi

À u foru un messagiu di sta tipu hè publicatu: "Odià e persone, è ùn avete l'odià. Ùn pudemu micca vintu in una sucità di munàstici, odiamo u praticatu di duie face, l'uperazione, u malignu, treacherosa. Aghju odiò a maiò parte di a ghjente, perchè tutti anu sti qualità. U mondu si sparghje davanti i nostri nostri ochji. Dìcimi, perchè oghje a ghjente? Cumu pudariu vivu cù questu? Dopu tuttu, l'esistenza hè simpricimenti insupportabili ... ". L'autore di u messagiu hè una zitella di circa 15, praticamenti un adulescente. À u primu preghjudiziu, pari chì in a so vita qualcosa avissi avutu succorsu à sperienziate tali sentenzi. In ogni casu, oghje più o più persone si pèrdenu di una malatìa cum'è misantropia - questu hè u nome di una persona chì abbia a ghjente.


Misanthropia - chì hè?

Misanthrope, o un omu chì odia à l'altri pòpulu, hè principarmenti società, evita a società, pò ancu esse fubbe sociale, un scantu di a societat. Misantropia pò fà furmà a basa di a filusufia di vita di l'omu, è ellu puderebbe tutta a so vita, odiante e persone è ùn sapendu l'alegri di i rilations umani umani, l'amori, l'amici.

Misanthropes soffrenu assai di a misantropia, o, per contru, divèrtanu. Molti misanthropes ponu diri: "Odià l'omi è l'orgogliu. Ci sò una persona cù quale misantrophe mantene risposti normale, ma pochi di elli. Misanthropes anu disprezzu per i raggrughje individuali di a natura umana, è micca ne forsi negativu. Mandonu dinò a so visione di l'umanità à l'altri populi è credi chì tutti l'altri populi hanu ancu eldi à l'altri.

Ortugrafia incontru

Fighjula per quessa chì omi l'odià l'altri. L'oddiu di un misantropamentu versu u restu di l'umanità pò esse pruvucatu da parechji razze.

  1. Ogni dubbitu. Una persona dipende nantu à l'opinioni di l'altri, ùn pò micca tollerà a critica in u so indirizzu, è per questu pruvatu à evitarà pirsuni o cumpurtava tutte e so parolle à u so indirizzu cù i bayoneti.
  2. Sensazione d'inferiorità. A siccità arise a più spessu da a zitiddina. Hè a causa di sentimenti d'inferiorità, è l'omu cerca di l'affirmazioni à u spenu di l'altri.
  3. L'Enveja di l'altri cun una situazione finanziaria inugeevule, difficultà di materiali, disrespecte chì ancu avete oghjettate.
  4. Educazione. Questu hè influinzatu a grande parte di l'odiu di l'altri. Inturpi a tutti i nostri cumplimenti è e fobie da a zitella.

Hè aghjuntu chì l'odi ùn hè micca impurtatu propiu per l'ughjettu di l'odi, ma da u so sughjettu. Eccu, un omu ùn hà micca odià una altra persona, ma à quellu stessu. Perchè u fattu chì ùn hè micca chì, micca cum'è l'altri, questu hè invezza è un cumplicità d'inferiorità.

Cumu supranvià l'odi?

Qualchì pocu di u misantropu spéciale secondu ciò chì fate se odià una persona. Ùn sò micca interessate da i modi di a viande di i so principii di vita, è hè triste. Tali persone seranu capace di aiutà solu un psicoterapeuta qualificado, chì vi farà u capiscenu, prima di tuttu, in sè stessu. Ma quarchi anu ancu admessu per elli stessi: "Odià e persone", si rializaranu stu statu di a so ànima, è pensanu nantu à a manera di fughje annantu à una persona, à u superà u so odiu di i persone. Questu ùn pò mancu fà senza u cunsigliu di i psiculogi qualificati chì aiutanu à piglià e primi passi di cummattà l'odiu.

Prima di tuttu, avete bisognu di truvà a causa di u to pudere. Perchè oghjamu a ghjente? Rummage in sè stessu. Chì certamentu infastidisce è provoca stu sensu disastru Se truvate a forza di ricanusciarete per voi chì site ghjilosu di altre persone, perchè avianu qualcosa chì ùn avete micca, questu hè u primu passu à a guarisione. Perchè dirette e vostre forze à u destruzzione è sia francu, assicurà inùtule, per voi, prima di tuttu, u sensu di l'odi? Fate una mira è dirigite i vostri sforzi per ottene.