Diamond bar per u schernacciu

Qualchissia chì hà mai pruvatu à preparalli solu qualchì solu, sapi quantu i vittori affissibile. Per guardà i celeri senza nervu preziosu ùn hè micca difficiule, hè solu bisognu di cumprà un bonu bar per schiette perchè, per esempiu, di diamanti. Quantu a sceglie chjamate u nostru articulu.

Diamond grinders for knives - i sutilzzii di scelta

Frà tutti l'articuli abrasivi usati per aghjustà a cucina (è micca solu) i strumenti di cutie, i diamanti occupanu un locu spettaculu. Per via di a struttura unica, anu un nivulu assai forte è, per quessa, una longa vita di serviziu. In questu casu, un tali bar hè casi micca impiccatu cù chips - per lavà solu, sfranchate per rinsegna à sottu un flussu di acqua o l'asciugà cun un tela. U sguardu cù verni di diamanti hè adattatu per i cultalli da quasi ogni materia, da u solitu à tutti l'azzaru in inox, è finisci cù a ceramica ultramonale. Ancu secondu l'ultimi, per suprattuttu, anu da manghjà cun forza. Quandu sceglie un sacrughju di diamante, deve esse attentu à:

  1. Dimittatura generale . Per a facilità d'usi, a larghezza di a barra deve esse almenu 3-5 cm più di longu di u largu u cuteddu.
  2. Granu . Per stabilisce u gradimentu di abrasività di e varie di diamanti per schernze prudutti aiuterà u marcatu, chì in i prudutti domestici incù parechji siparati da una linea di figuri. Ideale, a splutazioni deve avè parechje moltenli cù granulareità diffirenti: per u roughing (160/125, 200/160, 250/200), semi-finishing (100/80, 125/100) è finissimu sannà (40/28, 50/40, 63/50). Ma hè ancu pussibule cun un bilaterali bar, i costati chì anu diversità di abrasiveness. In bars di a pruduzzione straniera, a granulori hè denota di un numellu di 200 à 1200, uguali à u numaru d'apprussimità di bianchi nantu à una inchatura di a superficia.