Lupita Nyongo hè indignata cù u retouch da a nova porta di a rivista Grazia cù a so participazione

A famosa attora Lupita Niongo, chì hè statu famosa per i so opiri in i dipinti "12 anni di esclavità" è "Queen Katve", parechji mesi fa inveciuta invitatu in l'studiu di a rivista Grazia. Ai Lupita non solu dà un intervista interessante, ma ancu hà participatu à a sesión di foto, ritratti di quale ponu esse vistutu in l'issueu di a rivista, appena appena appena nantu à e stile di e magazzini.

Lupita Niongo

Niongow hà scrittu un post menacing in Instagram

Dopu à a vendita di a rettra in Grazia, pocu tempu hè passatu, ma l'attiniana Kenya era cusì indignata da a tela brillante chì l'anu mancava di pubblicà nantu à a so pàgina di a pagina d'Instagram, chì cuntò di u retouch forte utilizatu per piglià a so fotografia. Eccu i paroli ti pudete truvà in a reta social:

"Ùn pudemu micca cridutu i mio ochji. Ùn aghju micca ricunnisciutu stessu. Per urdà à ognunu di capì ciò ch'e fate, aghju pubblicatu a tappa di a rivista Grazia, chì me mostra è a versione originale di a photo ch'ella raia in l'studiu di a rivista. Comu pudete vede, a diferenza hè oblicu. Aghju editatu u capellu, allinamentu, di eliminà a cuda. Pagau pena per questa succidia, perchè a publicazione "appicca" deliberatamenti a me l'arrache stòrici, facendu l'apparizione di u standard. Pò u capitu chì a pelle scura è i mio capelli ricci ùn sò micca in moda ora, ma questu hè a mo essenza, questu hè tutto me! A più offensiva hè chì u staff editoriale di a rivista ùn accunsenu micca cù me nantu à sti cambiamenti, ma solu l'hàbbenu purtatu, crede chì cusì sia più attrattiva. Se dumandenu a mo propriu nantu à questu materiu, definisce ne forse ch'elli ùn sguassate contru l'edità a me apiece in a direzzione di i standards. Per questi azzioni, a revista simpricia sia depreciate u mo patrimoine, è aghju micca categoricu in l'affari.

Ricurdate, cù Lupita, questu ùn hè micca a prima volta chì a photo di una zitella soffre cambia seria. Un casu simili hè avertitu à l'attrice in u 2014, quandu a famosa Vanity Fair pubbricau una photo nantu à e pagine cù u Niongo unrecognizable. Hè stata cambiata, ùn solu u capu di a famosa attrice, chì hà vistu liscia è corta, ma ancu u culore di a pelle. Da a fotografia, Lupita ùn hè micca circate, ma a zitella era cum'è ella, chì hà avutu una peddi assai più livanti, un cranu più alargatu è funzioni faciali più refinati.

Lupita Niongow in a Vanity Fair
Leghje ancu

Lupita Niongo - Vittore Oscar

Lupita hè natu in u 1983 in u Messicu, ma prublema prestu i so parenti moved to Kenya. À l'iniziu di l'anni 2000, Nyongo trasfirìu a l'États-Unis, induve hà principiatu à studià e cumpetenze intese. Hè stata graduata da l'Università Yale cun diploma di bachelor's and began to try herself as a producer and director. U so primu travagliu, intitulatu "Un giardiniu dedicatu" data di u 2005, quand'era aghjuntu com'è produtore assistente. Ma u so debut attuali hà fattu 4 anni dopu à vultà à u cinema. Hà jugatu un rolu episodicu in una mini-seria chjamata Shuga. Gloria à Lupite hè vinuta in u 2013, quandu ghjoccò u rollu primariu in a cinta "12 anni di slaveria". Perchè a so ghjovana attrice riceve un "Oscar" è un ricunniscenza in tuttu u mondu. In u tutale di a filmografia di Nyongo 6 tapes, in chì Lupita hà fattu esse attore. L'ultima, "Pantera Negra", sarà liberata in 2018 anno. In questu, Nyongo hà ghjucatu una zitella chjamata Nakiya.

Lupita in a cinta "12 anni di slaveria"