U trattamentu di currant in primavera da malatie è peste - u migliori modi

Hè chjaru à qualunqui jardinieru chì u trattamentu di currantia in primavera da malatie è peste hè una attitudina obligatoria per i jardineru. Dopu tuttu, l'agenti causattivi di e malatie è i larvus di i parasitiri si toleranu tranquillamente a ghjiornu più severi è cù l'accuminzamentu di u calori pò dannu a cultura è affettanu a so racolata.

Currant - cura di primavera, cunsiglii di i ghjardinari addiziati

U numaru di e parolle è di e malatie pò esse facilmente ridottendu a pianificazione di l'assistenza culturale durante l'annu. U trattamentu di a currantia in a primavera cumencia cù l'esaminu di l'arbulu. Hè necessariu per eliminà e rami secchi è malati. Scraps burn - sò un ambienti benèficu per i parasites. U pianu sottu à l'arburetu hè cunsigliatu d'escezione di cìnniri è scorciatu - questu puderà danni à i nassi è a cuncintrazioni di e spori è larva. Dopu à a terra, sprinkle with humus, chì serve cum'è cespugliu per tuttu l'estate. Allora pudete prugà u trattamentu di currant in primavera da malatie è peste.

Cume trattà i grosene in a primavera?

A dicisione à chì sprazzà a giràccia in a primavera da malatie è peste, assai piazzate à l'aiutu di quessi. À u listessu tempu, hè bisognu di observà cuncretizazioni di regali, perchè a vegetazione currantia principia assai tempiu, è cambia assai rapidamente. Per fà prudutti similari, hè necessariu prima di l'apertura. Facenu una manipulazione in u primu mumentu, quandu i rini facianu cummincià è ùn anu micca sempre ciucciati. U trattamentu hè fattu in tempi caldi à una temperatura di + 5 ° C.

Currant in a primavera cun sulfati di cobre

Per u prucessu di primavera, u sulfate di cobre hè propiu. Siccome ùn sò micca friddi nantu à e rame è u capullu ùn sò micca persati, immediatamente destroys larvae di pesti - i pidali, pulatori, infezzione fungali. Inoltre, ponu più disinzià e cuncevule u tarritoriu annantu à l'arbulu. U trattamentu di curranti cù sulphate di cobre in a primavera hè realizatu in una forte crescezione, chì a pianta ùn hà micca fogli, è l'scorchera pò soporta l'effettu di a droga chì elimina parassiani.

A norma di sulfate di cogghiu hè di 100 grammi per 1 bucket d'acqua, per un effettu più grande, 25 grammi di sapellu di bugie hè aghjuntu à a suluzione. Per preparà a mezclaine, a preparazione hè stata primiata cun un poca cantità d'acqua calenta, postu chì in un genaru hè pocu dilutu è da dilutau à u volumu necessariu. A solu suluzzioni hè generosamente lubricata da i rami di a pianta è regule a tarrazza di l'arbulu. A data di scopu di cumpiimentu di a prucedura hè a fini di marzu è u principiu di aprili.

Currant in a primavera di u vitruolu ferru

Ùn solu per u spruchjaru di primavera, ma ancu per a preparazione di u giardinu per invierte, u sulfate di u ferru hè propiu. Hè un sustinimentu bisognu per riddà di e malatie, fungi, scab, li lichens, a pudririta di fruttu, hè pertinente per a prevenzioni di i chlorosi. Trattamentu di pasti cù vitriolus ferrule in primavera - i prupurzioni ghjusta:

  1. Contra insetti peligrosi (cumpresi inverndu sott'à l'corsa) - 500 g per 10 litri di acqua. L'arburetti regule generosamente prima di l'apertura di i riti, a seconda volta - in u Novembre.
  2. Per cumbattulu di malati fungali appliice una suluzione di u vitrughjolu di ferru - 30 g di ingredientu per 10 litri di acqua. A pulitura hè fattu 2-3 volta ogni 5-7 ghjorni.
  3. Per vende a malatia di a chlorosi (mancanza di ferru in u locu), 50 g di a droga hè dilujata in 10 litri di acqua. U riavulu hè fattu di ogni 4-5 ghjorni prima di a rivuluzione di u culore verdu di u follatu.

Curranze chì trasfurmeghja in u liquidu di Bordeaux

Tradizionalmente, u trattamentu di a currantia in a primavera di malatie è peste da a confiture di Bordeaux hè fatta dopu, à u principiu di l'apertura di i rinu. Hè salvezza a cultura da scab è leaf blotch, antracnose, ruste, septoriosis. A saturazione di a suluzione veni di l'urganizazione di u sviluppu di a cose:

  1. Prima di pidaticà i riti, una miseria intensificata di 3% - 300 g di calcina è 300 g di sulfatu di sulfu di latte hè presitu per 10 l di l'acqua. U ritmu di cunsumu di a mitulugia hè di 0,5-1 litri per arbulu. Ùn hè cunsigliatu di rigiunà u liquidu di Bordeaux in un periodu frescu o duranti una chjesa prolongada. Per u processu, utilizate una mezcla riunioni.
  2. U secunimu trattamentu di u currant Bordeaux liquid hè chjamatu à l'urganizazione di u budu, ma prima sò aperti cù una solu di 1%: 10 litri d'acqua per 100 g di calcina è sulfate di cobre.
  3. 15 giorni da a cugliera, un regnu più sarà fattu cù un 1% di Bordeaux.

Currant in a primavera cun urea

Carbamida ( urea ) hè un fertilizante di nitrogenu cun 46% di cuntenutu di nitrogenu. U trattamentu cù questa altenazione di u dispusitivu dissolvi diversi prublemi - aiuta per palluzzà a massa di pesti è di e malatie è arricchisce u tarritoriu cù nitrogenu, chì hè necessariu per a pianta per cultivà a massa verdura è furmà un cultu più pesante. Cumu realizà a prucedura:

  1. A irrigazione primaria hè rializata prima di a furmazione di i riti. A suluzione hè preparata in una ratio di 500-700 g urea à 10 litri di acqua. À 10 m 2 l' area di 2,5 litri di fluidu di travagliu.
  2. Hè specialmente efficace hè u trattamentu di curranti cù urea in cunjunzione cù sulphate di cobre - 700 g di carbamide è 50 g di vitriol per 10 litri d'acqua.
  3. In u casu di a famiglia di nitrogenu, se a fogliera torna gialla in a pianta, un fugliu daveru pò esse rializatu da un regnu.

Curranze chì trasfurmà in rimedii fugliale di primavera

Se in a lotta contra e pesti ùn vole micca di usà chimicu, po hè appruvatu di prucesse pasti cù rimedii tradiziunali. Da ogni malatie è l'insecto, pudete spruie l'arbuli cun diversi composti. Tintura di alli, assicurinu, tabacco, cappulinu di cipolle hè statu pruvatu bè. Hè statu usata più di una dicada, l'efficacevia hè statu pruvata. Stu trattamentu ùn dà un risultu prima cum'è un regnu cù preparati chimichi, ma infuzzioni sò salvati per tuttu u giardinu, è per l'omu è di e moléculaire dolce in baga ùn sianu micca.

Trattamentu di curuzzi arbusti in primavera cun acqua fogera

U metudu più prusericu hè di trattà i grosene in a primavera di malatie è peste cun l'aiutu di acqua fogera. Hè efficacemente aiutà à distrughjerà u mite di rina, chì si mette in u vaghjimu in u caprettu di e piante è cù l'iniziu di u calori calpighjà u folla di a cultura. U gezece hè trattatu cù l'acqua di ebbulgenza in a primu mannatu prima di l'oghji. Prucessu di trattamentu calore:

  1. I razzii di l'arburi sò cuparti da lontrapuli o plywood. Per u travagliu hè megliu utilizà un cantaggiu d'acqui di metallo cun un filtru.
  2. L'acqua hè purtata à fogghi, foglie in un cuntiu è sfuciatu sfuciatu uniformi cù ogni fille in l'arbulu da una altezza di 15-20 cm. Mentre l'acqua furiosa alcuni a scorchera, a so temperatura calda à +60 - 70 ° C è ùn face micca dannà a pianta.
  3. Unu à un vinu cunsumanu 1-1.2 litri di acqua calenta.
  4. Per incrementà l'effettu, i sal, iodu, manganesi o sulfate di cobre sò aghjuntu à a suluzione.

Currant in a primavera cù l'ammonia

A suluzione di ammonia o ammonia in a so cumpusizioni hè di circa 82% di nitrogenu, aiuta à fertilizà a cultura. À u livellu locu, ellu viaghja irritante è hè capaci di destruzzione di pulumpi è ticks. U dosaje di a droga ùn hè micca preghjudiziu à l'umani, è u parasite porta à paralizazione respiratorja. Per preparà a suluzione, piglià 10 litri d'acqua, 40 ml di preparazione è 40 g di savonu. L'ultimu ingredienti sirvule per rinfurzà l'effettu.

U trattamentu di curranti cù ammonia hè impurtante nò solu per i pianti dani, ma hè efficace com'è una meda preventiva. U riavulu hè pruduttu cù l'aiutu di un spray in a sera in u ventu windless. Per ottene l'effettu massimu, spraying pò esse fattu parechji volte. Dopu à a manipulazione, a pianta ùn deve esse acquistata di parechji ghjorni.

Furmazione di Curranze cù l'infuzzioni di u granu

Dopu à a cultura di bacca, esse chjaru spressa cù medie salvu, per ùn saturà i frutti cù sustanzi chimichi. Da parechji pesti eterni culuridi effittivamenti, hè un insetticidiu immubiliu. L'alli vi aiutà à trattà à i pani di currant, pulanti, mosca, scudi. Aduprate l'infuzione à i signori di a scunfitta di l'arbulu da parasite in ogni fase di a vegetazione di a pianta.

Per fà una soluzione, 300 g d'alli sò finamente chopped, pour 2 litres d'acqua è insistenu 24 ore. Allora l'infusione hè filtrata, curazioni cu cura di massa, è a curranti hè trattu da e parolle. Prima di a irrigazione, 50 ml di l'infuzione hè dilujatu cù 10 litri di l'acqua, 10 litri di a mistura si usanu in 2-3 arbusti. A prucedura hè megliu di passà parechji ghjorni in una fila, per esse di parassassi. Per migliurà l'efficacezza di a irrigazione in l'infuzione, pudete aghjunghje un sapone di robba - 15 grammi per 4 litri di a mistura di travagliu.

Curranze cù savu

Da i pulatorii è di i malati fungichi aiutanu à ridèghjanu a salute di u tar u soapu di a famiglia. L'acqua acqua in un voluminu di 10 litri hè cunghjunghjenu cù 400 g d'ingredientu, stracchendu annantu à un grossneru gruzzo, a suluzione hè mistata finu à chì u cumpunente solu dissolvi cumplittamenti. Questu remessu folklore se deve aduprà durante almenu 5 ghjorni in furia, finu à chì i sinistrazione di manifestazioni di i fenomeni patoggiichi nantu à a pianta ùn spusarà micca. Per a prevenzione è a prutezzione di l'insetti chì trasfurmà di e castagnetti di currantu da e parche è di i malatii cun una solu solu saprina hè fatta prima è da seguità.

Curranze chì trasfurmeghja cù sopra

In a lotta contru l'arburatu, uleiu, pulcucchii è e so larvuti, u metudu di trattamentu termale, chì implica brusgiate di rami curranti aperti cù u focu apertu, hè pertinente. U travagliu deve esse realizatu in a primavera, finu à u fernate (in early March), quarchi à questu tempu sottu à l'arburi, ci hè sempre neve. In questa prucedura, hè impurtante ùn esse micca tardu, altri ochse l'ochji pò muriri.

I currant hè trattatu cù u focu cù un sopra sopravule o un gas burner. In questu casu, ogni vedere è u tarritoriu vicinu à l'arbulu hè rádite cume da culatta. U focu hè mandatu à u filu à una distanza di 8-10 cm è si porta in u troncu 2-3 volte, cum'è cun quelle. Purtate a flame vicinu à i rami è a longa stà in un locu ùn ponu micca. I travagliu deve esse tranquillità è cunfidenza, u principalu ùn ha micca esse u overdure è ùn ne micca dannu a riney. In questa prucedura, l'ochju ponti è a maiò parte di l'aroccu inverndu in i riti.