Festa di Petru è Paul - i segni

A festa di Petru è Pàulu hà dedicatu à i discìpuli di Cristu, chì suffrianu assai sufrimentu duranti a so vita. I prete cunsigliu di cunsucborà stu iornu à pinsamenti di l'umilità. Cù a festa di Petru è Paulu, parechji signalazioni è i superstizie sò assuciati, assai di quelli chì a persone sempre osservanu. Durante a vita di i sante ingaghjati in a disseminazione di l'insignamenti di l'evangeliziu. A festa hè celebrata u 12 di lugliu.

Signs and ceremonies of Peter and Paul

Per principià, vi vùagliu dì chì i supersettiche parevanu micca solu per quessa, ma da cunsiderazione di e persone è e diverse tradizioni di numerosi generazioni. Per esempiu, quellu ghjornu, a ghjente organizzate forze, è se una persona vulia millorar a so situazione finanziaria, duvemu devi esse parte definitiva è vende tanti meriti cum'è possibili.

Signori di u populu per a festa di Petru è Paulu:

  1. Hè cresce chì da quellu ghjornu finu à a fini di l'estiu, sò esattamente 40 ghjorni ghjusti.
  2. Hè pruibitu per travaglià in u campu in quellu ghjornu, perchè e piante sò una forza speciale, è ùn pudere micca tocanu. Se ignore sta prusizioni, a vendita hè stata mala.
  3. Un signu ben cunnisciutu di u tempu per u ghjornu di Petru è Pàulu hà dichjaratu chì a chiavi di questa festa hè un furzone di una bona vendita.
  4. Se dopu una festa, una persone sente a so nightingale cantà, inghilteru quandu u primu è u friddu. In casu chì u cuckoo era cuckooed hè un signu chì l'estiu durà un tempu assai longu.
  5. Un rughju di u rughjonu nantu à l'erba testimoniu à i rossi ricami.
  6. Oghje u clima affissà chì l'estiu l'annu prossimu certamenti serà longu è caliu.
  7. Ci hè un altru signu nantu à a Festa di Petru è Paul, chì hà una natura pruibittiva. U ghjornu ùn pudete micca manghjate i frutti nova crescita, è chì viulani u tabù, privau di u so destinu.
  8. Dopu à a cena, hè prutitu per sguassà di u tavulu perch'ellu parechje persone pudete ancu celebrà a festa. Se a vuluntà hè violata, una persona hà necessariu à andà à a chjesa è mette una candela per u restu.
  9. Sicondu unu di i pezzi folklori nantu à Petru è Pàulu in quellu ghjornu nantu à a tavula deve esse sicura à manghjà 12 platti.

Unu di i ritimi più populari di a notte di u 12 di lugliu hè cunnessu cù a ricerca per un tesoru. E persone si n'andò in u boscu, pruvatu di truvà una petra cruciera ferrante. Hè necessariu prdinà l'arricche di a pianta. Hè struitu chì stava aiutà à migliurà a situazione materieali è attruverà i tesori oculati. Ci hè un ritu chì aiuta per assicurà a bona vittura di frutti, per quale hè necessariu di spruvà l'arbureti cù u vinu di i meli.