Modu di dieta per perdita di pesu

Parechji picciotti, circannu di perde u pesu prestu, a ghjucacciu, cum'è s'ellu hè un pienu bellu. In ogni casu, limitannu à manghjà, ùn aghju più peggiu. Parir devi chì, si cresci cù a quantità di energia cunsumata, u corpu duverà piglià da i diferenzii "magazzini" à a cintina. Ma quì ci hè un matricu - si trà e manufatti ci hè troppu tempu (più di 4-5 ore), u corpu percive questu quì u signalatu oppostu à a necessità di posponà a "statura" di grassu. "Quandu avete alimentatu hè inestabile, avete bisognu di verificà" - questu hè cumu u nostru corpu hè creatu.

Hè per quessa hè necessariu di stabilisce una dieta razionale.

Veju ciò chì a dieta di racione significa. Ùn hè micca solu un certu tempu di manghjà, ma à nantu à a dieta dritta, chì includenu tutte e vitamini necessarii è elementi traccia.

L'urganizazione di una dieta è l'observazione stretta di questu schedariu permettenu à migliurà un metabolismu. U corpu "ricurdeghja" à quale tempu sarà culazioni, lunch è cena è rifletti in stu modu. Anu esse risposte più faciule, precisamente perchè u corpu in anticipu cumincià à preparà per a somma di a matina.

Cumu fà una dieta?

I sperienti cunsigliemu di manghjà più spessu, ma menu. Per esempiu, a vostra percorsu ghjurnalettu pò esse circa 1200 à 1600 calori (se ti sò impegni in manu manwali). Fate un menu predeterminatu in u ghjornu dopu è rumpia i calori in 5-6 rinvinni, a rotunda chì ùn hè più di 3 ore. U colazione hè necessariu fermu nè più tardi à 2 ori dopu à l'ascensezione. U cena averebbe piace faciule. A dieta per a perdita di u pesu ùn deve micca bisognu di u mitu populari di "micca manghjendu dopu à 18". Si vai à ore à l'ochji più vicinu à mezzanotti, è ancu più tardi ùn hè micca cuncepitu. Quantità di tempu per pranzu per 2-3 ore prima di dorme.

Dietu Atleta

A dieta è a dieta di i persone chì anu attivamente participatu à u sportiu hè un pocu diffirenti, perchè deve necessariu di piglià à cuntà l'agenda di furmazione. Ùn pò micca impegnà un stomacu famu o stomacu, in u primu casu, u corpu ùn hà in nimu parte di piglià l'energia, in u sicondu - questu hè un grande disconfort. Dunque, u regnu tutale di a dieta per a perdita di u pisu si deve esse agitu cumu chì l'ingesimu di alimentazione hè 2 ore prima di furmazione è solu dopu à 1,5-2 dopu. Sì, dopu à a sessione, u pienanu a famu, avete bisognu di un casgiu chjappa o fatta chjappa.

Impurtante! A dieta ùn devi esse micca violata, ùn hè micca una dieta espresa da parechji ghjorni, hè una nova manera di vita, è deve esse segui in ogni momentu.