Vitamini per migliurà l'immunità

Immunità , se crede chì l'enciclopedia - hè solu l'abilità di u nostru corpu per resistisce diverse infizzioni è l'organisinis strani chì invucassi in a nostra salute (microbasi, bacteria, virus). Fattu vene, hè questa armatura, prutezzione, forza, chì aiuta à i nostri corpi per travaglià bè, ùn importa ciò chì.

Hè assai impurtante di esse capace per aiutà à sti risorse protettivi di u corpu, è questu hè abbastanti possibbili per ogni persona. A natura hè prudente, è hà datu a ghjente parechji manere di mantene a so immunità. Una di e più efficace - vitamini per rinfurzà l'immunità. Hè impurtante ùn solu per saturà u vostru corpu cù e vitamini adequati, ma ancu per manghjà cusì riccu in l'enzimi, perchè senza elli, u corpu passà à troppu sforzu nantu à a digià l'alimentazione, è ùn hà micca avè a forza di lotta cù a perversità è di periculi. Sì manghjate manghja chì hanu assai enzimi naturali, a digestioni serà fastu è faciule, è tutte e vitamine di i corsi s'insirizza perfetta, furtificatu, tra i casi, l'immunità stessu.

I megliu vitamine per migliurà l'immunità

Vitamini, chì migliurà u travagliu di e difesi di u corpu, sò capaci di:

I complexi di vitaminità per migliurà l'immunità:

Per adulti, i seguenti complexi sò adattati: Bittner, Immuno, Immunal, Multifit, Supradin, Tri-vi-plus, Vitrum .

Per rinfurzà l'immunità di i zitelli, i mediate sò adattati: Multi-tabulazione, Multi-tabulati Babe, Pikovit, Vita-bears, Vitrum per i zitelli .

Quali vitamine hè necessariu per migliurà a immunità?

  1. A vitamina C hè necessariu in u primu locu, perchè eliminà l'effetti di l'estresse, ùn ùn sparte micca i cèl·luli di u cancer, aumenta u cuntenutu di l'interferoni, prutege i celesti sani. A lot of ascorbic in citrus, tomates, verduras, cane rose.
  2. Vitamini di a famiglia B sò solu insubituìbbili per e forze protettivi di un organettu, dopu allu calmu, ùn permettenu micca di manera nervosa, aiutanu à affruntà cù parechji fatturi irritanti (chì fermanu l'immunità di dannu). Vitamini B sò attuali in fasgioli, nocculi, filari, soia, prudutti di granu di granu entero, medas.
  3. Un veru miraculu vitamina D3 hè grande per l'immunità. Solu pocu tempu, i scientisti, avè rializatu l'studi necessarii, truvaru chì hè D3 chì face i macrogiani più attivi (constantemente circulanu in u nostru sangue). I macrogati sò capaci, quannu ne necessariu, d'attacà viulentementi à i microorganismi ponti in prurilienti è ùn ne micca permettenu dannu. È a vitamina D3 rinfrisca ogni tipu d'inflammazione, aiuta à i tissuti salutati per mette megliu. Hè cresce ancu chì e duie raziate di sta vitamina ùn aiutà à ùn avè u cancer.
  4. A vitamina E hè un altru indispensibile amicu di l'immunità, perchè attivamente impedisce virussu è periculate per passà in l'umani.
  5. Magnesi hè un altru amicu di u sistema immune. Sfurtunatamente, assai pirsuni si face una deficienza di magnesiu, è in fattu chì aiuta à u colon à pruduci la desintoxicazione, hà un effettu benefizièghjanu nantu à l'immunità, normalizate a pressione di sangue.

Ci hè una maravillosa ricetta per a vitamina tinta, chì cuntene vitamini è microelementi chì necessarii per l'immunità. In un pianu un vasu di litru, hè necessariu di cutà finamente un limonu , dece craci d'alli, per purtà à tutti l'acqua pura. Sta tintura aiuta per pruteggiri l'infizzioni, avete bisognu à tastà dui cullizzioni trè volte à u ghjornu.

U corpu ferma più forte si pigliate un bagnu per l'immunità. Hè necessariu aghjunghjite i foglie di i lamponi, l'aranciu mari, a pascale, i cranberries, mettite, fremu acqua fogera, 10 minuti à insistirte, fate tene o quattru ziani d'oliu d'eucalyptus, poveru in l'acqua è si trovanu quì à quindici minuti.