Currant cropping in primavera

Currant - un arbulu longu è caduta cù frutti, chì anu gustu piacevule è pruprietà ùtule. Ùn ci hè quellu chì hè residente d'estiu chì ùn vulete cultivà sta pianta cultivata nantu à a so trama. In ogni casu, cultivate una pasta ùn hè micca cusì simplice. Per l'arbulu per prudutti di pruduttu una bona vittura, devendrà a cura. Cusì, per esempiu, hè impurtante prune u grosene in a primavera. Questa hè una cundizione obligatoriu per esse. Cusì, vi cunvertitu per quale avete a poda è a manera di pruduce.

Perchè a podere di primavera?

A pruning annual spring of currant branches è necessariu micca solu per formar un machja. A prucedura hè una guarantiscia chì avete una vendita. U fattu hè chì l'arburu ha una funzione especialità: u cultu hè principalmente fugliale nantu à e branche di trè à quattru anni. Dopu à quessa, i so fruttifuti abbruciamente diminuite. Per quessa, e rami di poda hè a prestazione in a currantia di u crescita di u legnu fruttu di u fruttu - l'apparizione di novi rivistuti.

Inoltre, a poda di a currantia in a primavera hè una misura sanitarie. Se l'assistenza privata ùn si faci micca fatta, u crescita in l'arbulu seranu dèbuli è malati, chì significanu chì hè pussibule d'accumulà insiccante d'insetti chì sussegwentamenti à a morte di a pianta.

Cumu tagliatu a currantia in a primavera?

U primu regnu per seguità hè a sfruttazione di a currantia in a primu mannatu, quandu u capullari nantu à i rami ùn anu micca avvistu fiori è u flussu di sap ùn hè micca accuminciatu.

Sì appicchendu una piantana di i grose, i so filichi si deve aghjustà per sparghje a bousiness. I pruning hè fatta in tale manera chì in ogni dispusizione di a piantana hai dui o trè riney. E dopu à u vaghjimu a vostra farina si averebbe finu à quattru novi risichi.

Dopu, dopu un annu di u pruninziu di a primavera, i ghjovani è i cimi risultati di ciumi prima sò tutte di primura. In u risultatu di l'azzioni in a pianta, fermani quasi quattru o cinque più di i rami più forti, chì formanu a basa di l'arbulu. Inoltre, hè bisognu di trimiglià i sugetti di i ghjovani rimanni in branche, è abbandunate circa o dui rienle in elli. Grazie à quellu pezzu, i puzzicheghji chì si ponu fassi formani - frunze di frutti cultivati ​​nantu à issi rimi.

Si parrammu di cumu di trimà a currantia in a primavera, quandu u arbustulu sarà trè o quattru anni, invece l'azzioni di u jardine era simile. In novu, rimette di crescente extra sò rimoti, sughendu solu cinque o sei rami più forti è più putenti. Inoltre, in i lochi di spingerà l'arbulu, hè necessariu di cut off rami malati è finti. S'ellu ùn hè micca fattu, i novi rami crescenu dèbuli, chì ùn ponu micca influenza a qualità è a quantità di a futura vendita. Hè necessariu puru chjudarà e cime di tagliu annu. In quantu à rizzi di dui è trè anni, si deve esse tagliati, è abbandunate dui o trè riney. Questu hà stimulà a so aspettazione di fruttivi broti laterali. In generale, a curretta di u trimmedu di trimenda di primavera hè verificatu cum'è seguente: nantu à ogni alzu à l'età di u seculu à sei anni, devendenu circa 15-20 rami sani.

E règule chjamatu più appuntamentu sò più adattati per a pruning currant nìvuru in primavera. Eppuru si avemu parlatu di podere in a primavera di grose, in generale, quasi tutta a tecnulugia hè a stessa. L'unica diferenza impurtante hè chì ùn voi micca bisognu di pellesi i cimi di rami. U stissu scrittu à e gezze bianca. U fattu hè chì in l'arbusti di ddi varietà, i rizi di fruttifizii si sò situati nantu à l'apice di parte di rami di dui è tri anni.

Allora, in u tempu è pagine intrecciate curretta in u correnti - una prumuzione di coghju di granulare.