Cumu trasplante l'orchidea phalaenopsis?

Quasi u mumentu principale di u sfruttamentu orale di u phalaenopsis hè u so trasplante, realizatu bè bè. À u tempu, u sustrato in a pignata hè cumprata, perde a so transpirazione, acidezza, chì hè cusì impurtante per trasplante u fiore in tempu. Fate questu solu in a primavera dopu à novi orchidie è e radiche cumincià à cresce.

Tècnica di trasplantà l'orchidea phalaenopsis

Trasplante di l'orquidali di phalaenopsis accumenza cù l'estrazione di e piante da un pezzu vecchiu. Se ùn avete micca vulintà scumpressà a fioritura, pudete apprezzà e pareti di u pome, è ancu megliu cutà. Pudemu a pianta estratti in una cunchiglia cù acqua calenta per una meza ora, è ancu una ora, è u sustratu anticu hè scurtatu. Quandu u sustratu di l'antichi sustegnu nantu à e razzi sò benfisatu, duverà esse arricchitu cù l'arme, pruvatu di micca dà a raghja inturniate di u fiore. Allora, dopu esaminà apprufunnisciutu i radichi, cacciammu i parcorsi putenti è sicondu di elli, per alluntanate tuttu à un tessulu sano. A volte chì ùn hè micca pocu claramente chì parte di a razzi hè bona, è chì hè putente. I so - e razzi salutanu sò sempre sòlidi, è putenti - voce, è se pressate nantu à tali ràdica - emetti fluidi. Dopu à questu locu chjappu deve esse disinfettatu - sprinkled cun pùazzu di e pasticchi di carbugale activatu, trattatu cù solu di agliu o di cunfruzione di sulfu.

U stadiu sussuttanti di u traspurimentu di l'orquidali di phalaenopsis hè a rimoluggia di vechji lavande è foglie ferru chì impediscenu u crescitu di e novi radiche. Tagliemu tagliate a foglia di a vina è aghjau in direzzione diffirenti (cum'è noi chì vulete sguassà da u vogghiu), è ancu i piazze di tagliu deve esse disinfettatu.

Allora a pianta deve esse secca. Hè megliu transplantà una orchidea durante dui ghjorni - in u primu ghjornu, a lavamu, neve è disinziàtu è lasciate à secre per a notte, è di a matina dopu ci travagliamu cù più. Duranti l'assectamentu hè assai impurtante per sguassà tutte l'acqua da i peccati sferenze trà e foglie, postu chì l'acqua pò causalli à pudendu.

U sustrato per a pianta d'orecchie ponu esse acquistatu in una maghjina spezializata, ma devia esse cagiunata d'alcaccia, senza picculi ingegni di turba è sphagnum, è a pometa deve esse elettu - per abbandunà e razzii in u pezzu, è si trà e radichi è e foglie murtali ferma quasi dui centimetri, perfetta per a vostra pianta. A pignatta si deve esse bè cù un agente di limpezza prima di cultivà, è poi ancu lavora à u rinfresmente in acqua calidez.

À u fondu di u pome, stanu un chjucu di drenaggiu (culi bianchi, argilla ampliata, etc.). Dopu, riguardu à l'intermediu di u pome, postu l'orchidea phalaenopsis. Sì u zanco hè vicinu à u fiore di a curve o si ghjittassi in una parte, ùn hè di nisuna manera necessariu di correttera, è ùn hè micca necessariu di pattighjà u centru, ma cum'è u zogliu si trova. Ùn pudere micca prufonda digià in una pianta, pò causà à pudendu. Allora andavanu bisognu di l'acqua di a pianta trasplantata sottu u regnu cù l'acqua cale, u prossime u fraccochju acqua, è u sustratu si stabiliscerà è diventerà liggettinu.

In u nisun casu l'orula ùn deve situatu in u sole di u sole in u traspurtamentu. Da questu, ponu esse overheating è ancu mortu.

Sì l'orchidea di phalaenopsis hè vinutu in voi da a tenda per risponde à a dumanda s'ellu hà bisognu di un trasplante dopu a compra, hè necessariu di inspeccionà a pianta cumpleta, in particulari i radichi. È se u fiore si vede sana, ùn hè micca necessariu di trasplante immediatu dopu a compra, ma di fà più megliu dopu chì l'orquidata s'esva.

Pudemu transplantà una orchidea fiorente?

A volte, i fiorini, in particulari i novi, teme trasplantà a phalaenopsis blooming. È in van, trasplantavanu una orecchiana fioritura hè abbastanza pussibule. E se se porta realizatu sicondu tutti i reguli, tutti i fiori è e coglie seranu cunservate, è a bella orchidea phalaenopsis continuà à fà i so ospiti cun una splendore.