Pepiniere zucca

Per l'amatori di pumini freschi, ci hè una maravigliosa opportunità per crunch e mette per almenu un annu. Dopu tuttu, crescenu nantu à i cucuzzeli di cucchi di u vitru chì, per a so miniatura, occupanu pocu spaziu, assai faciule in ogni mumentu. Per qualsiasi feste per piacè à a to famiglia cun una insalata di cucciti freschi è micca verdi - un veru sognu di tutti i patuli.

Gherkins in casa cresce assai bè chì anu ligatu bè. S'ellu ùn hè micca u casu, è i finestri accade à u nordu, ponu esse lighted cù lampi fluorescenti , prolongendu u ghjornu di u lume. Plantendu e manni in una casula in uttrovi, avete a prima racolosa da l'annu novu.

Siccomu a vigna oculciate parechje persone, dumandassi u supportu è una liggeru. U tarritoriu hè struitu fertili, a listessa per a ciorde. E varietà autoniculate è i so ioghji, chì anu vistu bè per credi in un appartamentu, sò i migliori.

Varieghji di cuccillo di cuccagna

Per piace a famiglia è sorpresa di l'invitati in u cibo invernu, ci devi esse un certu di seru cuccagna di cibo. Hè piacevule à rotulà in petra vasu è aduttisce cù un tavulinu. L'urganizazione di a variità dipende induve hè urdinata di cultivà zunzoli. Aghju offerta a più riescita di elli:

  1. Cucumber «Cornichon di Paris» - cusì u pepino verde scuru hè l'ideale per ingridà. Hè diseatu per i serdi in corti. In u largu alcune 5-10 centimetri, dettu di u periodu di purificazione.
  2. Cucumber "Cibiana di Sibbera" - i cucuzzeli di sta classificazione s'intuperanu per l'insalate è ancu di furmagli. Hè un attrattu culore verdi chjare cù listessi scuri.
  3. Cucumber "Prima Donna" - sta varietà hè cultivatu nantu à un tabbrezzu di a finestra o un balcatu viduta. Coglienni à 11 cm longu sò u gustu cusì in ogni mumentu di l'annu.

In più di sti variità dinamiche, pudete chjamà i bridi: Catherine, Olimpichi, Casalinga, Arbat, Hit of season, Forward. Tutti sò un prefessu F1, chì significheghja chì u prudutturi garantanu a prisenza di i caratteri varietali solu in a prima generazione (ùn hè micca necessariu di cullà e sumenti di frutti cultivati).