Dracaena - i cunsiglii di e foglie seques, chì fà?

Una volta una strana pianata per noi - dracaena - hè stallatu ind'i parechji amanti di i fiori interni. Sò stilata è decoreghja in ogni casetta da u residente à l'uffiziu. Ma spessu ci hè una situazione induve a foglia di a dracaena si manca è ùn sapemu chì fà.

Invece chì sta staghjunu hè unpretentiu, ma alcuni di a so spezia, cum'è Dracaena Marginata, sò cunziddi fastidiosi è spessu secche, chì danu un presentativu imparable. U pruprietariu hà obligatu à custruisce sempre a parte secca è, com'è u risultatu, da a fucalizata palma stà un troncu nuvellu.

Per fà chì a pianta per sana sanu, hè necessariu observà certi règuli per u so cultivo è i cunsiglii secchi chì spoocanu a vista tutta di a dracaena ùn saranu micca nantu à a vostra fiore.

Chì se a dracaena hè asciutta è oghje ochji gialli?

Ci hè parechje razze per l'asseccu di i tips di e foglie, chì devenu esse identificati è eliminati, altri chì a pianta inserisci è perdere l'aparicio decoru. Eccu i più frequenti:

  1. Aria sicura. Siccome a dracaena hè residente di i tropiche, induve l'umidità naturali hè vicinu à u 70%, credeva ancu in una casa quandu questa nicissità hè satisfatta. Inutile, a punta di a foglia ghjusta dinamica è serecchendu. Per aghjustà l'umidità, hè necessariu spruverà a pianta cù l'acqua calenta da u pulverizador di ghjornu, o ancu megliu per cumprà un humidificatore d'aria, chì vi pò esse benefiziunhe micca solu e piante, ma ancu a ghjente in a stanza. Se ùn ci hè nisuna pussibulità, hè necessariu installà un cuntrariu cù l'acqua per evaporazione direttamente vicinu à a pignatta cù dracaena. Hè avvistatu chì in l'invierno, quandu u caldu hè girantatu, a pianta hè più propensa per questi impurtanti com'è l'assecamentu di e foglie.
  2. A vita di una dracaena foglia. Sì a dracaena secca è si lampò da i foglie infiriori, u probabilmente hè u fini di a so vita. Comu regula, sta foglia si sviluppeghja da una è media è di dui anni, dopu a quale si spende. Ma questu hè micca solu per quessi parolle chì componi a fila inferjuri - sò i più antichi in a pianta, è a ghjente si prisentanu in u centru, svantaghju pocu à i costi.
  3. Overflow. Dracaena ùn hè micca male per caghjunà a seca moderata, ma l'excusità di l'umida in u locu per ella hè disastru. Serà abbastanza per l'acqua di una volta di simana cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Se fate cusì più freti, chì ùn permettenu di sicondu u tarrenu, pò esse sfruttate è decadente e radici, chì hè spressu in a forma di cunsiglii di secco. Ogniu di l'indicatoriunizzioni è sopra u troncu arsu di a pianta. Per salvà a Dracaena da a morte, hè necessariu di sustituverà solu u solitu, hè stata, trasplantata in terra fresca è observe u regnu di regnu.
  4. Sicchia. U statale, diametralmente oppostu à u basu, hè a dessicazione di a terra, questu, regu raru. E anchi si, dracaena hè cunsideratu resistente a sequenza. Ma questu ùn significa micca chì, cum'è succulenti, pò andà senza acqua per un bellu tempu. Inoltre di secà i foglie, a perdita di u turgor hè osservatu - e foglie saranu ligne è ridge.
  5. Too luminiscente. Dracaena ùn ci piace à esse in u sole - ella prefere i lieux à a partenza di a stanza alluntanata da a finestra. Sì pettite nantu à l'armadju, a cima folla perde u so culore esmeralda, diventate è di sece.
  6. Prughjettu è friddu. A pianta ferma quandu a temperatura in a camere ùn hè micca più di 18 ° С. E si hè più fretu, u zapponu a ghjente, sò sechemente è a dracaena ùn cresce u ghjovanu verdura, stopping u so crescenu. Ancu un scogliu chjucu da a finestra aperta un pianu pò causà l'displeversu di a bellezza verde. Ciò chì pudemu dì à i passaghji induve u ventu sempre cammina. U megliu locu per dracaena serà un rolu rinviatu tranquillu, induve u muvimentu di l'aria hè minimu.
  7. Pesti e viru. Ancu s'è avete pigliatu bè cura di a dracaena, è l'arriate sò sempre asciuttu, a causa pò esse in una malatia virali, o esistenu i pesti microscòpichi. Hè necessariu cambià a terra è cumprà una ferramenta in a tenda per luttà insetti è e malatie di a pianta.