Yudashkin - Spring-Summer 2015

Liguru, unusually tender and airy collection Yudashkin spring-summer 2015, tutti chini di parmettia, madre di perle, fiore è l'odore di primavera. Fighjemu in l'impurtante novità di u designer cun solu.

Valentin Yudashkin - Spring-Summer 2015

Hè cusì faciale è eleganti, puderia diventà un adornu per u giardinu di primavera. cullezzione Giuseppe Di Stefano in u 2015 fù prisintata à parta in colori luminosu - tennis, amareddi, albicocca, perle biancu, cielo, blu, poudreuse rosa, dilicatu, viola, grisgiu talia e bianchi, cum'è una catena di cava. Tutti sò formanu a basa di a paleta di l'ispettazione.

Di e tessili, u designer s'appraria principalmente di u lume, à tempu à settimana di u sceccu è u rinchju. Stentu perceptible antiche ciuri , Peinados, ricami, lignu paix Applique, madre di perle - tuttu stu complements u tema megliu di u manuale fiore.


Ritornu di ghjornu è celebrazione

Ogni pezzu informale eranu rapprisentati cù piani cù un pappagallo largu, sarafani è bluson di sita pisura. Aghju dettu chì a moda di u Yudashkin in u 2015 tocca un pocu è u sportiu, chì hè statu spressione in bombardi bianchi, basses è shorts di trapezzo. Ancu vistiti-casu è suits-deuces cù e capelli di dùie fattu anu parechji mutivi sporti.

È di sera, fora Giuseppe Di Stefano di primavera-estate 2015 pruponini padrona A-torta cù i cicli peluche, forma-rimanighjata fatta corset. Sò tutti brodati cù oru è paillettes. Perchè li amatori di u listessu minimalismu hà criatu una modesta vestiti-sirene di lace delicate cù una scatteratura di fiori. Tuttu u eccettu, i vestiti di noite creanu una siluzzia incredibile raffinata.

In generale, u veru piacè era dedicatu à i giardini di Francia è simbolizò u primu puro amor. In tutti i mudelli, u prughjettu hà riesciutu cumminà l'usi ogni ghjornu è sportu cù l'eleganza è a facilità straordinariu. E tutta a coletta hè lacuna, fresca è confortable.