Stampa di Moda - Trends d'oghjettu è inverno 2015-2016

L'abilità di i diseggiani per creà una ropa nova hè cunseutu cunzidiratu l'arti. Dopu tuttu, hè necessariu di creà micca micca solu manera, ma per trasmetta a so idea, idea, per trasmette à u restu di u mondu a so visione, a so inspirazione. È per fà per ch'ella ùn ùn ripetirete, ma naturalmente cuntinua a moda di u passatu. Ogni dittagli, ogni cutdu è finita hè cusì pinsata cù cura chì u designer, probabbilmente ancu si svegliate a notte - ellu spiegà ciò è per quessa. I tendenti in a moda ghjuvennale d'oghje d'inverndughju 2015-2016 hè una seria sana di ritruvimentu in u stile, i spazii spirimintassi, emozioni feltimi sentenu.

Pussichi moda donna 2015-2016

  1. Long coat . I stili, colori è stili di sta stilosa in 2015-2016 indispensèvule chì pudete abrazzate in questu, cum'è una plaid piacevule. I spaddi di i spalle, i materiali inturniati di u textu è a larghezza à i turmoni facenu a cosa genuinamente costera - hè ghjustu da i ghjornu di u ghjornu in chiuchju.
  2. Pelli bianchizzi è sapori . Dopu à attivà dimustrà u stilu militare femminile in a coletta mundiale, era difficiule micca d'esse cume questu questu in l'inguernu. Oggetti di moda 2015-2016 in l'armata di l'armata hanu à collarli straggiati à longa (spessu decorate cù furia), dui fille di buttone, borsiglii in parechje è, di sicuru, a culore pertinente: caqui, blu negra è marina.
  3. Capo in una casgina . U cunglinda cù e capelli di legno sò faciuli per a percepzioni di un mantellu in una cage inglesa culurita. E l'stile è cuttutu in questi taliani di moda modi 2015-2016 pò esse in tuttu distinto: diritto, a poncho, shapeless o cù una fali puffy.
  4. Poncho poncho . Parrannu di ponchji. Hè ciò chì ùn pudete fà micca sta staghjoni! Li modi libri in capes-flyers in u 2015 avianu u stile classica, diluted the minimalismu stigiu, aiutau a vede l'individualità in chjamata boemea, cambiatu in e chjami di ricunniscenza ricca è simpliciamente aghjunghjenu un scantu di ogni cullizzioni.
  5. Abate di capra . Fur in a nova stagione era assai stupidu. Ma si in u passatu annu era karakulchja in favori, in 2015-2016 da e modi di a moda di u mantellu hè a più simplice di pecore. In ghjuvelli è pelli d'ovince, puderia truvà solu nantu à i colli, ma alcuni capo sò stati fatti da quessa. À u listessu tempu, sti mudelli ùn ponu esse chjamati migranti di i casci di l'avutru - a so rilevanza hè datu da culori di crema nobili è grossi buttuni.
  6. Facilità di linii . Questa simplicità in u palazzu mudernu per u 2015-2016 ùn hè micca solu una formlessness. No, ogni mudellu cù una silhouette libera hè stata fatta di lana, chì hà perfetta a so forma, chì permette à tutti quelli chì vulete cunsiderà l'idea originale di u couturier. L'absenza di cuddeti è di pruritori, parchjica intravaganti è larga chì si sparghje sottu à l'azzetta, chjude è longu mussu - questi mudelli sò designati per sdignate, rinfurzanu a feminità. In questu, sò assai luntanu da i capelli abbitanti di mantellu .
  7. Embroidery Expensive . Per quelli chì amanu bellezza è sofisticazione, in certe cullezzione, ci hè sorpresa belli. Contra u sfondate di colori scuru è silenziu di i capigliotti modèuli 2015-2016, ricchi di luxe brillanu cù una lumière speziale. Chjamate i so vistimenti di fora a so lingua ùn ponu turnà - queste cose sò più maiò cù i chjosi eccezziunali o cardigans. Enfortece l'imprissione è a manga di trè quartieri. In questu capeddu, avete sughjornu definitu in u teatru o à a festa.
  8. Coat-ballon . Ùn importa ciò chì assai di e nostri femoni resistenu 50+, è u voluminu libri invernale in 2015-2016 sò sempre in a tendenza. In questa stagione si sò supplienu cumplementari cu colla largu esverguenziu, bufali, bufalini è manghjusti di tubu.