Valeria - photosission 2014

In u 2014, cum'è sempre, fanni di a cantante Valeria hà stavatu apprezzatu l'inaugurazione di u festival "New Wave", in a quale hà sempre hà datu una parte activa. In ogni casu, a pusizioni pulitica di Valerie hè a ragiunata di u rifiutu di l'autori letoni à admitteti u cantante in u territoriu di u so paese. Ùn deve nant'à i prucessi di ciò chì succede in l'arena pulitica, ma u fattu resta - una nova photo session di a cantante Valeria, chì in 2014 a furia aghjunghjava cù una gran impatience, micca mai avutu. Ma questu ùn significa micca chì ùn seremu micca pussibule di offre una selezione di ritratti chì indicanu u cantante russu famigliu, chì paria esse da pudè impidisce u tempu. Ciò parechje tutte a stessa sorella!

Foto novi

No tantu tempu, u cantante hà acquistatu una reta soia populari cu a so propria pagina ufficiali, quand'ella compie cù abbunati è amichi micca solu cù e so experienti, fatti interessanti è avvenimenti, ma ancu cù fotografia. I difendenti di Valeriu anu a pussibilità di scopre di prima di u quandu è quandu u ghjornu viaghju hè pianificatu, induve a cantante voli vulari à reste o cun quale hà da passà u tempu nantu à una solu modesta di a salute social.

Cusì, à a fine di maghju Valeria hà visitatu u partitu, chì era arrangiatu da u so amicu Stanislav Kalinkin. U cantante era in un vistitu cocktail in un monocromu di moda cun accentu in a forma di un cintura finita à a cintura è i scarpe negra classica negra. Cum'è decoru, Valeria anu scegli pendenti massinti . Una maghjina elegante hè supplementata da un modellu simplice.

Avvenzi politichi chì succèanu in Ucraina, inspiraru u cantante per participà à a mobila flamata. Nzinu cu u so maritu, Joseph Prigozhin, hà starratu in un dispunellatu di foto, tenendu un pianu annu cù una scrizzione in inglese "Save the Children from the Fascism". Per creà l'imagine, Valeria hà sceltu un vestitu rigudu cumerciu è una blusa bianca.

Avemu ancu capu di truvà più di foto di Valeria fattu in 2014, cù quale pudete vede in a nostra galeria.