Misteri nantu à a primavera cun risposte per i zitelli

Tutti i zitelli, senza esvisione, piace à avè l'inghjuluziunati. In particulare u sensu spettaculu hè piacevule à i zitelli in i preedizoni, chì puderanu dimustrà e so abilità durante un ghjucatu di ghjocu cù i genitori, un maestru o altri figlioli. Intantu, à l'età di scola, i picciotti è e zitelli sò cuntenti di guess cumbiae in prose o verse, carriche di energia positiva è di bon amurnatu per un longu tempu.

Perchè sò cumbugliu per i zitelli sò utile?

U guessing of endeuderia ùn hè micca solu un ghjocu divertitu è ​​cusimante, hè ancu una attività immubiliare. Allora, quest'omu prupositu littri in curtitori eseguite u zitellu à cuncentrazione è à sente cun ateneraghju per piglià a quistione è certi elementi in u testu chì ponu imbuttò à a risposta bona.

Inoltre, i puzzicheghji cuntribuiscenu à u sviluppu di i zitelli è di e ghjuvanotti di imaginazione, imaginazione è imaginazione, è ancu a furmazione di diversi tipi di pensazione - lògica, astratta, spaziale imaginativamente, creativa, associativa è micca standard.

Comu regula, duranti a risolviri u puzzle, u zitellu hà da sceglie di varie scelte, chì ognuna prima parissimu bè. Intantu, cum'è l'enigma casi sempre solu una sola risposta, l'anu dettu di pende à parechji fatturi diferenze è fate l'unica decisione verita.

À u primu, questu hè assai difficiule, perchè i picciutteddi giovani ùn anu micca sapè quale per distingue certi propriétici è e caratteristiche, invece ancu stabilisce relazioni lògichi è relazioni trà ogettivi. Hè l'incontesta chì sò i mezi, chì per u minimu u tempu permettenu chì u zitellu per capisce questi bisognu è l'insegni a manera di usà.

Infini, i puzzle di manera correctamente selezionata per un sugettu particulari o avvenimentu, aiuta per familiarizà i zitelli cun i novi cuncetti per elli in una forma playful, chì hè megliu cà l'altri per i picciotti è e picciotti. In particulare, spessu cù l'aiutu di stu ghjocu fascinante, i zitelli in pre-scoli apprendu a distinguish e staciuni è capiscenu cù ciò chì l'associazione l'estiu o primavera pò esse rilativi.

Pudete aduprà cù u caminu, quandu u zitellu pudete vede cù i so ochji chì cambiani a natura in natura. Hè in questu puntu in u tempu chì serà apprupriatu per offre a foglia per fighjà un puzzle interessante, cunnettece l'attinzioni nantu à i fenomeni climatichi è l'altri signali di questu o quellu tempu di l'annu.

In questu articulu avemu duvemu prupone un pocu incontesta per i zitelli cun risposte di a primavera - l'epica di l'annu, chì ci ponu ad elli fiori brillanti, u piovulu cantava i radianti di u sole.

L'incertezzii di i zitelli nantu à a primavera per i preestile

Riddie nantu à u tema di "primavera" per i pre-ikastola ci vole à esse chjucu, perchè chì u zitellu ùn perde micca l'essenza di u travagliu è puderebbe ricurdà. In regula, anu a forma di quatrains, è a so risposta hè l'ultima parola di u poemu chì u zitellu deve aghjunghje.

Durante u caminu, assicuratevi di offre à u vostru figliolu o figliola qualchì parighieri di numme curtite nantu à a primavera, per esempiu:

Friable neve in u sole si funnu,

A brisa di ghjucà in e rami,

Voci di u celu

Allura, hè venutu per noi ... (Spring).

***

Brooks run faster,

U sole sia brillanti.

Tempu Sparrow hè felice -

Mi circàvate un mesi ... (Marzu).

***

Sottu à a finestra, tocca i batti

Guttiventi.

Hè perchè una visita per noi

Mi vutaru ... (aprile).

***

U giardinu hà pruvatu à un culore biancu,

Nightingale canta un sonnet,

In u virde u nostru culore viso -

Sò vi benvenuti ... (da maghju).

***

Appatu da sottu a neve,

Vi un pezzu di u celu.

I primi più duluri,

Pure little ... (Snowdrop).

L'incertezzii di i zitelli nantu à a primavera pè i zitelli di l'scola

I più figlioli facenu cù such enigmi e cun facilità envidiable, perch'elli ponu esse avvezza rapidamente. Hè per quessa mutilettes è e zitelli di l'età di scola avissiru duvutu esse ucraghjagiu più cumplicatu, preferibile in a forma di prosa.

Sì, in più, ci hè un "catturare" in u testu di un puzzicheghju tali, u zitellu hà da esse chjappà a testa prima di truvà a risposta bona. Questu divertimentu hè un tipu "gimnastica per a mente", cusì hè assai piacevuli micca solu da i zitelli, ma ancu da i so genitori.

Cusì, per i zitelli in età scritta, avemu avutu cunvinti nantu à a primavera cun risposte, in u testu di quale ci hè un "capu", à dì:

Trè voi hibernatu in hibernazione:

u primu ghjunse in u 15 di dicembre,

a seconda - u 21 di dicembre,

a terza - u jinnaru, 1u.

Quandu si cambia ogni unepoche di i bandi? (in a primavera).

***

Ghjè questa ora di l'annu quandu u tempu hè fine?

L'erba hè riccu in verdura, tutti sò nantu à a strada, carusi.

U sole santu brillatu assai, sta volta di l'annu (a primavera, micca u legnu).

***

Trè chicchi vinninu di u nidu.

Chì ci hè a probabilità chì dopu à 15 seconde

sò in u stessu pianu?

(100%, da 3 punti sò sempre un avianu).