L'attore Robert Pattinson hà parlatu annantu à u so sonu stranicu

Ricertamenti, u famosu attore Robert Pattinson hà datu un intervista interessante à a publicazione Esquire. In ellu, hà dettu chì, finu à pocu tempu, avia bisognu di penseru di trasfurmà à vende in una van. Questu attu hè statu promptatu da vede a pelicula "Diu sà ciò chì". Rubertu veru vulia chjappà è si lasciarà, induve l'ùacchi ponu vede:

"Iu cuscenti cunzientu chì hè questu questu necessariu - per vive in una vittura ordinaria, nè ancu in una casa nantu à roti. Pensu chì hà un ambienti spettaculu. Ci hè un ovvitoghju più è pò esse abbandunatu nò parte. Tuttu tutti ci anu pensatu chì era un pratice ordine è ùn avete micca cridutu è dumandate un autografu.

Salute in cori

L'attuali cunfirmò chì ellu attrae l'opportunità per passejar in ogni direzione. A più impurtante, senza l'attenzione attuale di u publicu! Eccu ciò chì l'asturiana "Crepusculo" a rappurtari:

"Imagine chì pò pudè esce da a notte è vai in ogni locu! Per esempiu, in Nebraska. E l'energia pò esse micca di gasoline, ma da i pannelli solidi. Pensu chì sta idea hè aggradèvule, in particulari da a mo età finu à ellu permetti issi esperimenti.

Un vanità di sònadore, di sicuru, duverà esse furnituatu cù un utensili è un colu di pupulazione. Eppo, per ora l'actor pò solu sònniu, perchè un tali veìculu precisa assicuranza speziale.

Leghje ancu

Fans di l'abbitanti di Hollywood si pò esse tranquillu - ùn ùn guarà in nudda parte, ma sicretu penserà cumu per cambià una vita sedentariu è fughje in un locu. Per esempiu, in Nebraska ...