Avvucatu Michael Schumacher hà dettu à a verità tutta a so salute

Dopu à u famusu Formula 1 racer Michael Schumacher hà gravemente danese u so capu è cariu à u coma, pigliò circa trè anni. Duranti u pezzu tutale, a stampa informava diversa infurmazioni nantu à chì u trattamentu era trattatu, ma a so famiglia ùn preferite micca dete micca entrevista per quessa. Ora a situazione hà cambiatu, è di cumentà a salute di u legendariu atleta hà avvucatu u so avvucatu Félix Damn.

Michael ùn pò esse u caminari

Dopu à u situ web di Bunte.de publicava un articulu chì dicenu chì u cavaliere hè nantu à a meccaniche è si pò caminari è sullivati ​​i so mani, a famiglia di Michael era ingeratu. È per questa ci hè statu una scusa, dopu à quì tuttu di dui anni, l'sportista hà sempri travagliendu cù u sportista, ma, sfurtunatamenti, a riabilitazione ùn dà risultati. Per sferisce u pianu di sta storia sana è per punisce u risorse di u tarritoriu Germanu, i parenti di Schumacher hà dettu di disputà un palmu contra l'editore è contarente di a situazione vera. Eccu ciò chì avvucatu Michael hà dettu:

"Hè assai amara per mi di parlà di questu, ma ùn ci hè migliore in Schumacher. Ùn hè cum'è cammellu, ùn pò mancu ùn si pò esse senza l'aiutu di specialisti ".

In più di Felix Damna, a stampa hè statu ancu diretta da u sportista Sabina Kem, dicendu:

"Per pubblicà a falsa informazioni, avete un raimatu. Prima di tuttu, cù u rispettu à e persone chì ùn sò micca indifferenti à u destinu è a salute di Michael. A rinfigurà, anche in fattu chì ùn ci hè garantitu chì u riadore legendariu mai ricumparà. Avete bisognu di pudè apprezzà a vostra vita persunale, sopra à tuttu in una situazione cusì difficili ".

A strada, ùn hè micca a prima volta chì Michael hè creditu di ricuperazione. Circa circa sittus anni fa una stima simili alla in i ghjurnali. Allora era fatta da Luca di Montezemolo, presidente è presidente di u Patronu di Ferrari. Ellu disse chì u cavalieri hè nantu à l'urdinarii è i medichi cunvince chì Schumacher hà rinviarà prestu.

Leghje ancu

Schumacher hà distruttu u ski di montagna

Un omu chì sempre hà vistu periculu è rapidità in a fàccia, ùn hà mai pensatu à u fattu chì sta passioni pò esceculu. U 29 di dicembre di u 2013, Michael staghjone in Meribel. Durante a cascata, hà patitu una ferita di u passatu, è avà hè in un comu artificiu. À a so restaurazione, i meglius medichi di l'Europa sò in lotta, ma finu à u trattamentu ùn hè successore. Ora l'u sportista hè in a so palazzu di Svezzia in i costi di u Lago di Genève.