Mandy Moore si sposau

Mandy Moore di 33 anni, cunnisciutu da a vista di l'audienza in a serie "Questu hè noi" è di a pellegra "Ghjustu à amà", rientrau novu à l'altare. L'attrenda scelta di l'attrice era u so cumpagnu, guitariste di Daves, Taylor Goldsmith, di 32 anni di età.

A sposazione novu.

Mandy Moore è Taylor Goldsmith a decisione di celebrà u second anniversariu di a so romanza cù un ingaghjamentu. L'offerta di a manu è u core hè statu l'ultimu marti in a casa di l'amatori in u Los Angeles. U musicista ùn hè micca principiatu à esse uriginali, è tradiziunale, nantu à un ghjinochju, invitò l'attrìziu à maritassi dopu à stà l'audutu "sì". I media era infurmatu per queste infurmazioni nantu à l'insider.

Mandy Moore è Taylor Goldsmith

Stu matrimoniu serà per Mandy, chì hè statu a moglia di u cumpagnu di u mulinu, Ryan Adams, in seconda anni.

Mandy è u so primu maritu Ryan Adams

Ring on the finger

A cunfirmazione di a notizia ùn hà micca pigliatu assai. U meseccu, Moore apparse in Brentwood vicinu à u cafe Caffe Luxxu, induve si ncuntra cù a so famiglia. Ovveramente, per scopre di persunale, per celebrà a so participazione è discussione l'urganizazione di u casu, a data di quale ùn hè micca statu determinatu.

Mandy Moore circa Caffe Luxxe in Brentwood

A celebrity, vistutu di ghjuvannuli raggiani, una cammisa simplici è una bracera scricchia, chì tenia un saccu di JW Anderson, apprezzata per 1.095 liri sterlina, littaralmenti hà brindatu di felicità è rien à a so bocca, affissendu i so denti bianchi. A manu di Moore ci era un novu annu, donu da Taylor, u ghjornu dopu.

Leghje ancu

Ricurdemi, Moore è Orfruttali cumincià à scuntrà à l'estiu di u 2015, prima di fine di u prucessu di divorziu di l'attrice cù u so ex-maritu.

Mandy Moore è Taylor Goldsmith