Brutale Milla Jovovich in una nova photo shoot for the magazine Magazine Glass

A attuali di 40 anni è a mudellu Milla Jovovich, dopu à a nascita di a so secunna figliola, ùn spessu micca presente nantu à e cose di magazines di moda. Invece, à ghjudicà per tuttu, hè u tempu di scunniu sta regula. Più di più è più spessu, u Mill can be seen nantu à e pagine di i glossici, è cù a figliola maiò. Ma l'aiutu in u reticciu ùn anu stati ritratti di a so photo shoot for the issue d'ottobre da a Rivista Magazine è, francu, suspittonu ancu i fanali più ceteras di Jovovich.

Ropa di cuir, ligami è cigarettes

Forsi, in questu rolu, l'interprete di u rolu principali di i film "Resident Evil" ùn hè micca statu vedutu. In a vita, Milla si mostra una mamma è una sposa riservata, elegante è exempla, è in i pagine di a Magazine di Vibrilla appareru un brutali ribellu. Eliminava tuttu stu bellezza u fotografu famoso Bozhana Tatarskaya, chì ùn hè micca a prima volta in cullaburazione cù a famosa attrice.

Cusì a Glass Magazine aghja 2 tipi di tappa. Quandu u primu Jovovich hà apartu in u scuole di pilu di a marca Chloe, u zipper chì hè unbuttoned, è u cuddaru di u collu. A seconda attrice posa in una brusa negra ragjata è un denim jacket da Alexanders Wang. A strada, i macchiati di cuirni negliusi, cum'è a figura di Milla, ponu esse cunsideratu nantu à a foto vicinu. Francamente, u pruduttu, chì si forma u mudellu, amaze cù a so impeccatura. Ma a seconda imatge da a porta porta i lecturi in l'anni 90 prima, quandu in a moda sò stati cavali di denim e shortas di latex. Eppuru, hè improbabile chì Milla in a vita si deve permette ch'ellu si prisenta in questi panni in publicu.

In più, a rivista palesa una seria di ritratti nantu à quale Jovovich demoni lussuri di cuci di moda è sarafani. In u primu ritimu, u mudellu possepte in un mantellu nìuru à i ghjinochje cù una perforazione è un cinturallu largu da a marca JW Anderson. In u sicondu, Milla hà prisintatu in un sarafan di coghju cù un zipper da Chloe, cù una bagnu bianca. Questa stampa era cusì popularu cù l'edituri di a rivista chì hè statu dicisu di inserisce in u duminiu d'ottobre è un ritrattu in stu vestitu. In a terza foto pudete vedere Jovovich in u mantellu di colmu di a marca Mugler.

Ma allura a sessione di foto si faci in un tipu artu. Milla torna in una donna, in l'imaghjini di quale ùn ci hè micca solu vistimentu cun un preghjudiziu in u vestitori maîtresse, ma hà abituati. In a prima fotografia Jovovich si pò vedà in una bula bianca voluminosa, pantaloni bianchi è bretelli, è in u sicondu in una falda di latex curretta, una bombe negra volumétrica, una bula blusa è una corbata.

A fine di i lettori di Glass Magazine hè un ritrattu di una attrice in una blusa bianca è una chjesa d'herringbone da a marca Isabel Marant, è dinò una elegante figura in vestiti CELINE: una chjama liviana, pantaloni nìvule cù una flare da caduta è una cunetta inusual.

Leghje ancu

No tutti i fanali piaceru a siera di foto

L'imaghjina scelta per a rivista per Milla, alluntanatu da tutti i fanni di l'attrìzia stella, hà sceltu arcuni. In Internet, pudete leghje cum'è risposti positivi: "Inesperatu, ma mi piace!", "E va tuttu questu brutalità!", Etc. è negativu: "Cosa hè bella? Mi pari dite chì questu ùn hè micca tutti l'elli "," Stunniati di ritmu cù un cigarette. Perchè Per i ghjovani à cumincià à fate ancu à più? ", Etc.