Ioga per pregnant women: 2 trimester

Puru stràliu sia, u sicondu trimesteru hè adattatu à u muvimentu attivu assai più ca u primu. À u quartu mesi, a donna si adopta à a so pusizioni, l'eccitazione rinde, a norma normale hormonal. Per a pregnant women in u 2u trimesteru, u yoga hannu trascorri à e fruntiere di a gimnastica respiratoria, perchè durante u mesi restante hè cunsigliatu di sviluppà a mobilità di e articuli di u futuru parturient.

I classes di ioghja per e pregnant femi pò veramente sò a salvezza di e donne. U yoga vi allargà a mancanza di respira, infaugle, rinfurzà i musculari è stinzà i ligamenti, u carricu di l'energia. A strada, quelli chì anu pussutu spirimintassi in gimnastica o yoga per e pregnant women sapemu chì in questa position, l'eserzioni ùn neia micca, ma in contru, rinfuzzelli.

A best asana in yoga per e pregnant women hè "cat". Li diflezioni di a cintura, u sviluppu di a spina, chì deve fà aghjurnà à a crescita di carica - questu hè esattamente ciò chì avete bisognu.

Ùn provete micca l'eserciziu di yoga per e donne incinta in un exercitu ardente. À a 13 simana, l'attivazione di pesu hè attivatu è assai donne, di l'abitudini, pruvate à mette in furmazione per rinfurzà u pesu. Ricurdativi: in questu postu ùn deve sulu praticà in positi cumuli, in bona salute, è in nisun casu, ùn mancanu micca per mezu di i mo pudemu.

Eserciti

  1. Standing up - a postura hè stesa, a pelvis hè avanta, i buttiglii sò strained, mani, testa è pettu sò vultate à diritta. Turnate e mani, pale palmi. Fate un giullatu ghjusta, stenderà u so bràcciu. Attentà a inalità, elaburà u pettu, in u centru, tornamu annantu à l'exhalazione.
  2. A spina hè stesa, a pelvis hè alimentata da avanti, a cascheta di u pettu hè risposta per inalazione. Scambià a manu nantu à i bandi, cunti a manu di i nostri mani, è a manu dritta fighjemu u cielu, a manca left in a terra, da turnà a testa è cambiassi e mani. In questa position, stende i brazzi à i lati, i dete cum'è a larga possibbili, torna l'articuli spaddi.
  3. Traction lateral - stendu da a spine, nucali stretti. Dienticammo à a diritta, avemu a mane di a manu cum'è a mane di u minimu di a so puntata, è susciteghja u camu in u camu. L'exhalazione hè in u centru, l'inalazione hè in una tensione.
  4. Stretch large muscles pectorale - per questu avete bisognu à piglià a manu per qualcosa di supportu. Turnu u corpu da u nostru sustegnu, a pelvis forward, chest high. Rispiemu u ventu. Cambiammu a manu è ripite l'exercitu.
  5. E caghjati sò largate, i piani destra sopra à 45 ⁰, in asprazione, nantu à l'exhalazione, avemu un slide nantu à a perna ghjusta. Vulete sguassà a pelvis, u corpu hè inclinedu di avantamu, facemu viaghjate.
  6. E casuni sò l'ore ghjusta à u davanti, a manca in u ghjinochju. Squeeze i buttiglii è alimenti di a pelvis avicci - stenderà a volta di a coscia. Stretching femu nantu à l'exhalazione.
  7. Poveri palme da u pianu, strapate u pede da u pianu da u pianu, rinfriscà è aghjunghje u to pettu.
  8. Execute exercise. 6 è 7 nantu à a seconda stima.
  9. I peri anu più largu chì i spalle, turnate i stadi à l'aghja, risparmià a pelvis in u centru, straccineghja i buttiglii, piglià e spalle è falà. Scappamu u pallonu, è fughjendu da u cusccu, righìannu u pettu. Purtate a manu ghjustu, rinvula a u codice da a testa. Turnemu in l'altra direzione.
  10. Sbandite longu - cù i palmi di a manu, avemu allurendu i malamenti in ghjiru, a volta in a pendenza hè ancu, ùn murite micca. E li gammi sò ligeramente "piedi di club," stinzanu davanti à u pettu. A listessa cullana hè piacevule per fà un muro o un supportu.
  11. I piedi sò largheghde elli annette, parallele, mani cù i palmi connected. Aghjunghjeghju, aghjau a ghjinochje, piglià a pelvis back, tilt the body in fronte.
  12. Dà l'asana previa, aghjunate trà i pede, se possu, i pedi sò paralelli, i coli sò raffinati da u largu. Oghje u pettu, pigliemu una pusizione còmicu.
  13. Pusendu i nostri peri in u turcu, praticà davanti à pusà, i nucelli pusendu l'allargate. À l'exhalazione, stinzanu a fronte, e mani in fondu à u pianu. Cambiammu a pusizione di e gammi è repite a pendenza.
  14. L'asportu di a pelvis è l' esercitu Kegel - stà nantu à a chjappia, mani longu u corpu, pede nantu à l'larghezza di i spalle. Facemu a realizazione l'elevazioni di a pelvis, i buttiglii è pressu sottu à ellu. Dopu à 6 mesi di gravidanza, questu esercitu pò esse realizatu nantu à tutte quattro (si troppu nantu à a retroleia incù tonu) - rimbursà a furmazione di a pelvis "cat". Ci hè nantu à i quattro, inturniate a nostra spallezza in aspirazione è dàchja in l'exhalazione.