A spiunzione di Nottualizata in una visita a l'"anne" Natalia Vodyanova

Famiglia bellezza è filantropist Natalia Vodianova hà trovu tempu per visità i so parenti in Nizhny Novgorod. A celebrittu vinia à visità a so avanna in cumpagnia di amici cari, è dopu visitava u monasteru di Diveevo.

Hè divinamente canuscente chì u supermodelu ghjuntu in Russia è micca solu per vedà a so famiglia, ma ancu in nome di a so funzione lucali. Natalia hà avutu ancu visitatu a so avè, Larisa Gavrilovna. A cumpagnia hè bella sposi: Natalia Yakimchik, Uliana Sergeenko, Yana Rudkovskaya.

Calzature cù "geese"

Li ligali secularu si cumplittonu in a tapetta à a "Babunichka". À a stessa volta Natalia hà noteu in a fugliale di a photo ch'ella ùn hà micca in vain visitate a so avara talentu. À quell'èpuca, u brodintu di una donna Russa prestazione servia com'è impetu per a creazione di una cume di càpuli di i scarpi. I visitori ghjùnsenu à a linea "inspiradora" di sandali è di scarpi per vantà u risultatu d'un esperimentu creatore inesperu.

Ricordate chì a cullezzione di Vodyanova è Malone Souliers fù presentata à a tribunale di critichi in a Paris Fashion Week. Accusamente a mità di u prucedimentu da a vendita di i scarpi sarà à u funzamentu di "Vera Chjesa" di Vodyanova.

Leghje ancu

In questa coletta 4 mudelli basi di a marca britannica, decorata cù motivi etnique russi è l'inscription "Mi Corru Naked".