Kim Kardashian starred in a photo shoot for the Mexican Vogue

Telediv di 36 anni di stile è Instagram star Kim Kardashian ùn ceva mai d'maravigliate i so fannini. Aiurò fù cunnisciutu chì Kim hè statu invitatu à l'attellu di Vogue maggio, in particulare in una bella sonora di foto erotica. Hè u più interessante hè chì Kardashian hà travagliatu gratuitu in stu prughjettu, perchè chì a stella annunciata, donate a tarifa di u travagliu in u prugettu à quelli in bisognu dopu u terrimotu in Messico.

Coperta cù Kim Kardashian

Candid images from Kardashian

Kim ùn hè micca ella stessu se u corpu nudo o una parte di questu ùn eranu micca rappurtati in a sesta di foto vicinu. Hè per quessa un di i più belli interessanti era quellu chì Kardashian in u bagnu hè illustratu. Hè vera chì parechji internautu di l'internet si sò intriguciati per l'apparenza di u fondu di a tigna, perchè ci era una tale impressu chì Kim porta un pezzu.

In più di sta misteriosa fotografia, pudete vede una figura chì Kim, in un mantellu nùmmu longu è cù una toalla bianca nantu à a so testa, hè posa in u barcolu di un hotel. Questa foto hè stata chjamata a fanciulla più sexy di Kardashian, perchè u scruvutu profonda nantu à u vestitore è l'altu cutte Kim fu assai desiderutu.

Ma l'apparenza più piacevuli chjamà u marcu chì Kardashian hè di una posta di culore in un tutale nìvuru in tutta a scossa profonda. In più di sti ritratti, Vogue rigalà assai ritratti. Pò esse vistu comu simpricimenti a faccia di Kardashian, espresa di l'emozioni, è ritratti cù accessori supplementari: una fiore è una cirasa vicinu à i labbra.

A pagina di a rivista di a Vogue messicana
Leghje ancu

Kim cuntò di a sessione di foto

Dopu chì l'imàgini èranu pigghiati, Kardashian hà decisu di postu parechji d'elli nantu à u so situu è in a pagina di a reta di a so sociale. Dopu questu, u telecivan hà dettu qualcosa di ciò chì significa per ella di travaglià cù Vogue Mèssicu:

"Sò assai pianu chì assai di e donne chjavanu, quellu chì hà da cumprà a tappa di u messagiu d'uttrovi di Vogue Mèssicu. Tutti l'imagine chì avemu prisentatu in sta rivista hè stata inventata da u mumentu artistu Guy Aroch. I ritratti eranu persunale, è u travagliu hè assai faciule è fruttìvule. Quandu ellu suggeria chì pruvà com'è una donna di l'antichi ghjorni di Hollywood, hà cuminciatu à dubbità, ma avà capitu di cumu pudia cum vede.

In cunclusioni, vogghiu dicu chì sò scundutu da ciò chì a ghjente stese in u Mexicu ora. Parrannu un terrimotu chì hà t'hà affruntatu tanti abitanti. Aghju decisu di fà a me tarifja à quelli in bisognu di sta disastru.

Fotografu di Kim u fotografu Gaius Aroha
Kim Kardashian nantu à e pagine di Vogue Mèssicu