Hot manicure

A siccità di a pelle di e mani è l'incrementu di fragilità di i unghji - un prublema cumuni è risolve in un pocu tempu di tempu ùn hè micca cusì simplice. Unu di i prucessi estetichi pruposti da parechji salone, chì aiuta à trattà cun questu fenomenu fastidiu, hè un manicurare caldo.

Chì ci hè una manicura fina?

I prublemi cù a peddi è un zuccadori sò causati da assai fattori: quì e chimii di l'usanza di ughjetti , e cundizioni climatichi sfarenti , è avitaminosi primavera . In u risultatu, a pelle hè secca, pèrdite a so elasticità, i unghie perde u so brillo, puderanu di cumincià à scorri. Cremessi o locioni normandii in questa situazione aiutanu, ma cun espansione prolongata. Hè cresce chì u prucedimentu hè calda (hè crema o oliu), manicurie parechje volte aumenta l'efficienza di i prudutti di u curaghju, prumove a nutrimentu, migliurà a cundizione generale di e unghji è a pelle. Durante u prucedimentu, e mani sò immersi per un momentu in una crema o a mantra calzata à una temperatura di 50-55 gradi. Hè cresce chì a crema caleciata dilate i pori, acchianava a circulazioni sangue e prumove a più veloce è più faciule di penetrazione di nutrienti in a pelle.

A prucedura per a manicura calda pò esse faciuli faciule in u salonu è in casa.

Technique di manicura calenta

Indipendente d 'una manicura calda è tenuta in casa o in salone, cuntene un certu di passi obligatorii:

  1. I so unghje sò limpiati di e resti di u vernice.
  2. Cù l'aiutu di un schedariu di unghjugale, u furmule chjucu hè attaccatu.
  3. A lotione o crema hè spressu in u bagnu è rinfriscenu à a temperatura chjamata. In i salone per avè avè spessu usatu un apparatu spiciale per manicurare calda, chì ùn solu chè a lotione per a temperatura chjamata, ma ancu mantene a so longu in u procedimentu. À a casa, cum'è l'olii è u cibo frescu prestu prestu, un bagnu di acqua hè spissu usatu per mantene a temperatura.
  4. A manu di dettu cascate in u bagnu durante parechji minuti. In salone, cù l'usu di l'uttellu è l'uttellu prufessiunale, hè spessu 7-10 minuti. In casa, hè cunsigliu per mantene a manu in u bagnu durante 15 o 25 minuti.
  5. Dopu piglià u bagnu, u restu di a lotione hè spartutu nantu à e mani, u salottu hè realizatu è a cutícula hè stata trattata, preferibbilmente cù un metu inedificatu (usendu un palellu di pezzu).
  6. Dopu à trattà a cuticuli, a sacramentu di sobrenesi hè sguassatu di i so unghie cù una fettuccenta facia a mugna, e unghie chiatte è verniciate.

U prublema principali chì pò esse à aduprà a manicura fina in casa hè a temperatura di a mezcla hè troppu altu. Se e manere di manicura di calda qualificà 55 gradi, i so pruprietà utili puderà andà à nove, ma hè un risicu d'irritazione da esse à a pelle di alta temperatura.

Means for manicure calenta

In salone per a prucedura utilizate creati specialità o lotioni. Questi prudutti sò generalmente olivi di oliva o di pezzu, vitamini D, A, E, ceramidi, lanolin è diversi suplementi minerali.

Quandu faci esse manicure a casa, puderete cumprà un pruduttu prufessiunale, o, in u so assicuranza, l'oliu d'aliva di l'oliu cù l'aghjunghje uni pochi pezzi di vitamina A è l'olii essenziali. In i casu estremi, pudete aduprà una crema di mano normale, ancu aghjuntu vitamali è olii essenziali.

In generale, l'effettu di manicure bianca hè paragunatu cù a terapia di paraffina . In ogni casu, l'ultimu hè una cuntrariu di contraindicazioni, in particulari - dannu à a pelle di e mani, microtrauma è crachi. Mentre chì i banni di l'oliu, da quì a manicura fina in casu di dichjarazioni, sò indicati à u cuntrariu è cuntribuiscenu à a prima curazione di a pelle.