Abbiglii per e donne grasse

Ogni cazzi chì permette di vede parechje chjatta, modu efficace, uriginale, in più, per oculte e difetti di a figura. Parechje parte di e donne sanu di questu, perchè parechje anni, stu tipu di vestiti ferma assai populari è amatu.

I vantaghji di e ghjuvelli per i zitelli di grassu

I prufessiunità di stu vestitori è assai:

Abbiglii per e donne

I so artighjani offerta assai stili di capelli per i so cumpagnie, trà elli si trovanu classici è novità:

  1. Un mudellu à pocu chjucu, probabilmente, ùn hà mai surtutu di moda. Pudete avè qualchì altro buttone, o un dicorativu.
  2. A giacchetta cun dastetta hè ideali per i zitelli cun pieni picculi. Ma pagà attente à u nùmeru di buttoni: u più altu crescita di una donna, più ch'elli deve esse nantu à u pruduttu.
  3. A giacca longa stona bè cù trousers, è cù una fascia, è un vistitu. Cù una variante di fascia, questu elementu di u vostru putu hà da esse chjucu.
  4. Un cappa intima per pieno pò esse senza collar - vanu bè cuddà à un bust magnífico è cumplementà ancu un vestitu di ghjornu.
  5. U mudellu aggressu hè un paru maravigghiusu à una falda recta cun un cintura forte. Avete vistu attrattivu, eleganti è raffinatu.

Comu sceglie una reta?

Dà preferenza sta staghjone hè bisognu à chjappi per tutte sanu. In a tendenza, una straatura simplista cun tile di tacchino. Ma ùn rinunquà a chjuccula di a chjave aperta cun un crochet per a plena, chì aiutanu à creà argumenti festivi originali. Inoltre, sicuru, hè bisognu di piglià in cuntattu i funziunalità di a figura:

Ùn vi scurdate dinò chì vi valenu à esse stati uriggini horizontale è i patti, hè megliu per stà cun una diagonal, una guasea o una stampetta tinta chjucu .